Ga naar inhoud

CoD4 PS3 Negative XP (Hacked lobby) HULP NODIG


KingElvis

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En het antwoord is geraden! Het heeft een tijdje geduurd, maar was het nou echt zo moeilijk om YVON JASPERS te raden. Dat schijnheilige mens van Boer zoekt Vrouw dat dan zo semi-geïntresseerd met die boeren gaat praten, daar heb ik dus een hekel aan. teh_littlebasterd, ik zal zo snel mogelijk de Steamcode naar je toesturen via de privéberichten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar goed dat ik je topic nog even levend had gehouden anders had je zomaar over de winnende post gelezen. Dus eigenlijk moet je mij dankbaar zijn. Gz teh_littlebasterd. Ooh en ik had ook gezegd dat ik als eerste mijn excuses aan zou bieden. Dus bij deze mijn nederige excuses ooh grote heer Arendjan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...