Geel Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Wouter Brugge. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 17 september 2013 Delen Geplaatst: 17 september 2013 Laatste gok: Gerrit Hiemstra. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
neocdark Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Jeroen Dijselbloem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rootz Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Aad Staartjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Het is gewoon gaston starreveld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Arie Boomsma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Megagast007 Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Mark Rutte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Jörgen Raymann Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stoerman Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 gaston starreveld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vendaron Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 omg laat deze topic gewoon doodbloeden er wint toch niemand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 En het antwoord is geraden! Het heeft een tijdje geduurd, maar was het nou echt zo moeilijk om YVON JASPERS te raden. Dat schijnheilige mens van Boer zoekt Vrouw dat dan zo semi-geïntresseerd met die boeren gaat praten, daar heb ik dus een hekel aan. teh_littlebasterd, ik zal zo snel mogelijk de Steamcode naar je toesturen via de privéberichten. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Hou je muil nou gewoon.... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Dat jij jezelf serieus kan nemen.. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Yvon Jaspers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vendaron Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Toch maar goed dat ik je topic nog even levend had gehouden anders had je zomaar over de winnende post gelezen. Dus eigenlijk moet je mij dankbaar zijn. Gz teh_littlebasterd. Ooh en ik had ook gezegd dat ik als eerste mijn excuses aan zou bieden. Dus bij deze mijn nederige excuses ooh grote heer Arendjan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Gefeliciteerd Tyron. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Nee tuurlijk niet, ik check zo nu en dan natuurlijk wel even mijn prijsvraag. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
colinch Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 Arendjan for president! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 28 september 2013 Delen Geplaatst: 28 september 2013 Yvon Jaspers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.