Ga naar inhoud

Het N8W8 scout topic


wiebeamalur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

http://www.gamer.nl/nieuws/428454/zweedse-overheid-gaat-belasting-heffen-over-lan-parties Wat is dat nou weer voor een bullshit? Als ik dus in zweden met 3 vrienden een lanparty zou houden zouden we daar 100 euro pp voor moeten dokken? Wat een onzin. En gamen is exact het zelfde als gokken bij een gokautomaat? Dan vind ik dat men ook gok belasting moet gaan betalen over voetballen, tennis en het naar buiten gaan (het is altijd maar een gok of het gaat regenen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat duidelijk >Bedrijven die in Zweden LAN-parties houden en daar geld mee verdienen, moeten vanaf nu belasting betalen aan de Zweedse overheid. Dat meldt de website Fria Tider.< > In eerste instantie werd gedacht dat de nieuwe wet voor alle LAN-parties geldt, maar het gaat alleen om bedrijven die geld vragen voor het meedoen aan een LAN-party.< Dus niet als je met vrienden gaat gamen, of zie ik het verkeerd? Excuses als de quote er raar uit ziet, ik weet niet of ie het zo doet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie weten gaat MS elk maand 2 gratis games uitgeven voor de mensen met Xbox Live Gold. Er is al vast één game aangekondigt voor de maand juli namelijk Defense Grid: The Awakening [Bron](http://majornelson.com/2013/06/30/games-with-gold-for-july-1-defense-grid-the-awakening/)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...