Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

Voor 12 euro dus de game gehaald bij Game Mania 2ehands. Tot nu toe wel toffe gameplay en ik wil graag van de game houden maar ik hekel me nog aan het zien van de laadschermen :P Ik heb geen geduld dus deze game is als een soort van test. Die skeletons zijn ook loeiend irritant met zen 2en, zeker nu ik het parry'en onder de knie krijg maar van 2 kanten word gepowned :'(
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat je de omgevingen, gameplay en sfeer positief vind, is natuurlijk subjectief. Maar Dark Souls (van Demon weet ik 't niet, maar zal wel niet) heeft toch zo goed als geen verhaal? Ben nu op de helft en het verhaal is zo goed als non-existent, moet het vooral hebben van de trial-and-errors en "epische gevechten". Voor mij geen hoogvlieger, maar wie de fuck ben ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ 3bdelilah >On the surface, the story of Dark Souls seems to take a backseat to the gameplay. I can honestly admit I initially held a similar opinion. Originally, I had no sense of the story other than what I scraped together from the opening cinematic, the cliché battle between good and evil. Still, I had no idea who was good and who was evil. It was only later that I discovered quirky story morsels that I had thought to be nonexistent. There lies the true genius of Dark Souls’ story: self-discovery. Did you know that I'm a guy? The theme of exploration is a prominent one throughout Dark Souls, whether it is exploring the world or its lore. Fans of massive RPGs such as Fallout 3 and The Elder Scrolls V: Oblivion will notice that most of the player character’s story is fleshed out by non-playable characters, specifically via dialogue. Dark Souls, on the other hand, contains relatively few NPCs and significantly less dialogue. However, the mythology of Dark Souls is only partially revealed by NPC dialogue. The rest of the iceberg of Dark Souls lore is cleverly disguised in item descriptions. For example, the armor of Gwyndolin describes Anor Londo as a forsaken city revealing that it was only an illusion created by Gwyndolin. There are even more subtle ways in which lore is implied, such as item and enemy locations. For example the Gold-Hemmed armor set is found on a stone altar which is guarded by the boss, Ceaseless Discharge. Other sources indicate that the Ceaseless Discharge was created by the Witch of Izalith in a failed effort to emulate the first flame. This implies that it is guarding the body of the Witch of Izalith. Many gamers may not be used to such a subtle and indirect storytelling technique. In this way Dark Souls boasts a story of a literary nature open to interpretation and speculation offering a wide variety of evidence.
Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet juist naar beneden gaan. als je helemaal terug gaat naar waar je getransporteerd bent na je eerste boss. als het goed is zie een kampvuur. ergens naast het kampfuur is een weg die je naar beneden brengt. daar is ook de kapvuurbeheerder met een een fire keeper soul. als je haar ziet ga je de juiste kant op. ga verder en er is een grote lift. stap erop en ga naar beneden. je bent er, precies daar zijn erg makkelijke vijanden. the place to be
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens zijn de community messages wel fijn meestal. Soms handige heads up. Ik dacht eerst dat ze van de makers zelf waren (of zijn die in het begin dat ook?). Wel mooi getimed, bij de eerste boss las ik net "RUN!!!" toen precies op dat moment die vetzak uit de lucht kwam vallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even gestopt voor nu, zo of morgen weer verder. Laatste boss die ik tegen kwam en dood aan ging was die Demon op de toren. Erg grote dude met een grote hamer die met zijn lichaam zo'n beetje de hele gang bedekt. Ik zag toen ik dood ging wel een ladder naast de ingang die liep naar de toren waar een dude zit te schieten met pijlen. Hier kan ik zeker het beste omhoog gaan? Verder of andere tips voor als ik de boss weer ga zien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...