Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

En ik heb Dark Souls gewoon uitgespeeld! Eerlijk gezegd was het een stuk minder moeilijk dan ik had verwacht, naarmate het spel vorderde leek het ook alleen maar makkelijker te worden. De laatste eindbaas was ook één grote grap, hij was zo makkelijk te parry'en en na vier keer legde die al het loodje. Het einde was ook wel een beetje kort, voor je het doorhad was je met NG+ bezig, maar het past op zich wel bij de rest van het spel. Wat ik wel jammer vind is dat de game veel minder goed werd in de derde acte (Vullen van Lordvessel). Het werd een stuk minder moeilijk, en als het moeilijk was, was dat niet skill gerelateerd. Ook de levels en bosses waren ongeïnspireerd in vergelijking met wat daarvoor kwam. Maar al met al nog steeds een fantastische game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gast, dat maakt het spel juist zo vet. je kan niemand vertrouwen. en dan nog steeds vertrouw je die rode symbooltjes op de grond. dat maakt het spel juist zo vet. elk moment geinvade worden ook al zit je in een lastig stuk waar je je niet dood kan laten gaan. en als je het dan opeens wel overleeft. ooh THAT FEELING
Link naar reactie
Delen op andere sites

ctr-c ctr-v gast, dat maakt het spel juist zo vet. je kan niemand vertrouwen. en dan nog steeds vertrouw je die rode symbooltjes op de grond. dat maakt het spel juist zo vet. elk moment geinvade worden ook al zit je in een lastig stuk waar je je niet dood kan laten gaan. en als je het dan opeens wel overleeft. ooh THAT FEELING
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar nu kan jij niemand invaden. je bent nu te hoog lvl. en als ik jou was zou ik voor darkwraith gaan. die zijn het vetst. als je echt baas bent. dan zorg je ervoor dat je hoog genoeg lvl bent om je beste spullen aan te doen, maar nog steeds laag genoeg dat je iedereen kan invaden. en dan zien ze opeens een low lvl character. en denken ze makkelijk te verslaand. maar nee :DDDD je kan mensen binnendringen die jou lvl zijn of hoger. dus hoe lager je lvl hoe meer je kan binnendringen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
25 uur maar?? In Dark Souls heb ik er maar liefst 70 uur over gedaan om het einde te bereiken, maar heb dan ook wel alles in de game gezien en gedaan. Nu op NG+ ben ik na 10 uur al over de helft van de game... Ik was op het einde van mijn eerste run trouwens soul level 90, dus bij Demon's Souls gaat dat blijkbaar een stuk sneller.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...