Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

ff de wapens uitleggen, de eerste twee zijn speciale wapens, kan je moeilijk aan kopen maar zijn erg sterk, de laatste drie zijn wapens die gedropt worden, waarvan de Murakumo een heavy versie is, en dus veel strenght nodig heeft, vandaar de soft cap, ik raad je deze aan pas voor te sparen als je richting lvl 120 -150 komt. de beste agility wapen op low, en aardig goed oop hoog lvl de falchion (geupgrade) heeft weinig strenght nodig een scaled goed met agility/dexterity
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een vraagje over de Hellkite Dragon. Ik probeerde op de brug in Undead Burg zijn staart eraf te hakken, maar na de eerste poging ging hij iedere keer de lucht in als ik in de buurt kwam. Ik besloot dan maar de gate open te maken die hij bewaakte waardoor hij wegvloog. Kom je de Hellkite Dragon later nog in de game tegen zodat ik die Drake Sword kan krijgen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik hebben gedaan als het volgende niet was gebeurd... Ik was dom genoeg om die undead merchant te killen (iemand had opgeschreven dat je moest attacken dus dat deed ik dan maar), waardoor ik geen bogen kon kopen. Ik had wel gelezen dat je een boog kon vinden in New Londo Ruins, maar ik vond dat de suicide run niet waard. Ik had nog een filmpje gezien waarin iemand gold pine resin op zijn morningstar enchante waarmee hij de staart in 2-3 slagen eraf sloeg. Dit leek mij dus makkelijker maar dit is dus slecht afgelopen. Gelukkig is het niet zo'n heel groot probleem omdat ik astora's straight sword al heb. Dit zwaard + crest shield + elite knight set vind ik een aardig mooi setje :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd net invaded door iemand met een gigantische hamer, die in een klap 90 % van mijn health wegnam, maar hij was wel onwijs sloom en door hem te ontwijken en dan toe te slaan wist ik hem toch te killen. Dat voelde wel even goed, ook door de 12000 souls die hij dropte :) Blighttown is trouwens echt kut, die mannetjes met blaaspijpen en allemaal giftige vijanden, terwijl je ook nog eens niet verder dan twee meter voor je kunt zien..
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vind ik juist het leuke van dark souls, je kan invaded worden. ik heb het op de pc gespeeld, ik ik kreeg iemand voor me die cheate (hij had oneindig veel stamina want 20 klappen achter elkaar met hetzelfde zwaard dat je gebruikt waar jezelf maar 4 ervan kan doen). ik heb hem uiteindlijk dood gekregen een andere keer ben ik ook ge invade door een Dark wraith. en uiteindlijk heeft hij mij geholpen een boss te verslaan. lol
Link naar reactie
Delen op andere sites

die player had me geholpen bij anor londo (ben je daar al? zoniet is dit een mogelijke **spoiler**) als je bij anor londo komt en het kasteel wilt betreden, moet je langs de daken waar 2 silver knights gestationeerd zijn die je met een huige bow neersnipen. er is een omweg die je open moet maken, bij de blacksith die speciale wapens kan forgen. en dus ook direct naar de boss brengt. die player heeft de doorgan voor me open gemaakt waardoor ik niet langs dat knelpunt heen moest en met gemak die boss heb kunnen verslaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet Dark Souls eigenlijk ooit gaan halen en een kans geven. Ik twijfel enkel vanwege de moeilijkheidsgraad. Ik hou wel van een hardcore RPG, Dragon Age: Origins op hard uitgespeeld, evenals beide delen van The Witcher. Maar volgens mij is dit toch nog drie klassen moeilijker en frustrerender.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan niks1991911: Ik ben er achtergekomen dat je terug kan naar het Asylum, maar valt daar nog wat te zoeken of niet? Of is het de bedoeling dat je pas later daar naar terugkeert? Verder heb ik gisteren de Moonlight Butterfly en Great Grey Wolf Sif verslagen, beide in één poging. Zijn dit soms bazen die ik al eerder had moeten tegenkomen of zijn ze gewoon niet zo moeilijk? Die 8-koppige slang o.i.d., die je van een kilometer nog kon raken met een of ander projectiel, was echter wel lastig, maar dat was geen echte ''boss''.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...