Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

darks ouls is een spel waar je je hoofd erbij moet houden. je kan alles in principe op lvl 1 helemaal uit spelen. het spel is nooit onredelijk, maar als jij een fout maakt. dan voel je die fout hard aan. eenmaal als je begrijpt hoe het spel in elkaar zit (wat je dus ten alle tijden niet moet doen) word het erg makkelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moonlight butterfly geeft een sleutel naar Havel, in de toren voor de eerste baas bij Undead Burg. Je kunt daar Havel's Ring krijgen. Niet verplicht, je kunt er ook heen met de Master Key. Erg handig, het verdubbelt het draaggewicht. Je krijgt er ook een Ember om wapens te upgraden. Sif moet je verslaan tegen de tijd dat je Anor Londo hebt gehaald. De Hydra is puur extra, het moet wel dood voor spreuken (1 die handig is voor tombs) en de DLC content . Ze zijn allemaal niet moeilijk als je weet hoe. Als dit al moeilijk is, wacht maar af als je een keer de DLC content aanraakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide spellen zijn behoorlijk anders. Ik zou gewoon allebei kopen. Demon Souls kun je als je goed zoekt voor 5-10 euro krijgen. De grootste verschillen zijn toch dat Demon Souls met een soort stage/lobby systeem werkt. De gebieden zijn groot, veel shortcuts enzo. Het spel loopt ook sneller dan Dark Souls. Dark souls is helemaal open, gebieden zijn wat kleiner...AI is wat lastiger en veel meer, smiegterige vijanden. Beide hebben erg veel vrijheid in hoe je er doorheen gaat. Meningen van welke beter is verschilt nogal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zojuist even het eerst level na de tutorial (en nexus) van Demon's Souls gespeeld en ik ben 4x doodgegaan, maar heb het nog geen 1 keer gehaald. Ohja en ik ben eigenwijs geweest en heb geen beginnersclass zoals de soldier gekozen maar gewoon direct gegaan voor de thief class.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer ik Dark Souls speel, hoe meer het me doet denken aan Shadow of the Colossus, wat alleszins iets goeds is. Bij beide spellen heb je namelijk een soort hub / centrale locatie en bij beide is dat een shrine, bij Dark Souls de Firelink Shrine en bij SotC de Shrine of Worship. Ook speelt bij beide spellen eigenlijk nooit muziek, behalve tijdens bossbatles en cutscenes. Je hoort vaak alleen je eigen voetstappen, wat alleen maar bijdraagt aan het gevoel van isolatie. Iemand hier die beide games heeft gespeeld en dit ook is opgevallen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...