Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wacht maar tot new game + als je er er achterkomt dat de armor die je kan kopen afhankelijk is van de boss die je als laatse verslaat. en dan erachter komt dat je het de hard way moet doen. stay demon is verschrikkelijk. er is er eentje die je kan farmen. alleen ze hebben hem zo gezet dat als je niet uitkijkt dat je de dood invalt. way to go!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, Pinwheel was verreweg de makkelijkste boss tot nu toe.. gewoon te makkelijk eigenlijk. Ik hoefde hem maar 4 keer te raken en weg was ie. Jammer dat ik daarna al mijn souls kwijt raakte door twee keer in een afgrond te vallen bij dat stuk waar je niks kunt zien... Is er niet een manier om de omgeving te verlichten, los van een spreuk, want die onzin gebruik ik niet ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

pinweel is een boss die je aan het begin had moeten verslaan. dus helemaal aan het begin. na de eerste bel. ik heb slecht nieuws voor je, je zal een spel moeten gaan gebruiken want. the tomb of the giants is een verplicht stukje. je zou [dit](http://darksoulswiki.wikispaces.com/Skull+Lantern) kunnen gebruiken, maar dan heb je geen wapens/schild meer om mee te vechten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat? Ik ben er al langs (heb de skull lantern gebruikt) en heb de boss al verslagen! Ik dacht dat Dark Souls zo moeilijk was? :) Ik denk dat het gewoon geluk was dat ik gelijk de goede kant op ging en bij een vervelend stukje waar je werd ingesloten door skeletten, gewoon keihard er langs ben gerend. Maar ik heb ook wel het gevoel dat ik een beetje overpowered ben ofzo, aangezien alles zo makkelijk gaat... Ik heb nu een silver knight sword +5 en ik hak met gemak overal doorheen eigenlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, Seath the Scaleless even een ass kicking gegeven (nadat hij dat twee keer bij had gedaan omdat ik niet doorhad waardoor hij bleef regenereren). Ik weet niet zo goed waar ik nu heen moet, maar weet wel dat er nog areas zijn die ik niet heb ontdekt bij Blighttown, de ruines onder de Firelink Shrine en de Demon Ruins vlak na Quelaag. Maar dat zijn allemaal niet de plekken die het meest uitnodigend zijn.. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Four Kings verslagen! Dat was wel even intens, maar op zich waren ze helemaal niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe je het aan moet pakken, je hoeft dan alleen maar uit te kijken voor die irritante grab aanval. Ik vond de ruines daar naar toe wel aardig lastig met die ghosts die overal doorheen kunnen zweven. En er waren bij mij uiteindelijk trouwens vijf koningen, is dat een glitch of hoort het dat er nieuwe bij blijven komen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn maximaal 4 koningen die tegen jou tegelijkertijd kunnen aanvallen. dus daarom 4 kings. je moet ze dus zo snel mogelijk doodkrijgen. als alle 4 de koningen gespawnd zijn ben je binnen enkele seconden dood, want 3 ervan blijven op een afstand en vallen je aan met een extreem sterke ranged attack. tip bij NG+, hoe dichterbij je staat hoe zwakker hun aanval is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk door de Demon Ruins + Lost Izalith heen, niet echt mijn favoriete plekken in het spel. Ook al die eindbazen.. niet dat ze nou zo moeilijk waren, maar wel onwijs ongeïnspireerd en in het geval van Bed of Chaos frustrerend als een malle. Die boss battle strookt ook gewoon totaal niet met de rest van het spel qua opzet en er is geen enkele skill voor nodig om hem te verslaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...