Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

¿Ik heb de prepare tot die edition van dark souls, maar hoe kom je bij de dlc?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Nadat je Capra Demon hebt verslagen kun je via een shortcut terug naar Firelink Shrine. Je komt dan een merchant tegen die Purging Stones verkoopt. ja... die had ik dus per-ongeluk gemept, waardoor ze nu helemaal achteraan in haar cel staat en 24/7 als ik bij haar langs loop mij uit staat te schelden. -_-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht maar tot sen's fortress, dat is een bitch

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gevonden hoe je bij de dlc moet komen: **There are two prerequisites** 1. Kill the Crystal Golem in a cave near the Darkroot Basin Hydra to free Dusk of Oolacile. and answer "yes" when she asks whether you want her help or not. 2. Place the Lordvessel in the Firelink Altar. These two conditions will allow the Crystal Golem in The Duke's Archives to add a Broken Pendant to your inventory after it dies. You can kill the Crystal Golem before saving Dusk, but it will not give you the Broken Pendant. As long as the Broken Pendant is in your inventory, it doesn't matter whether Dusk is alive or not. She may be dead and you can still access the Additional Content. **Then, follow these steps** 1. Go to The Duke's Archives. There will be a Crystal Golem near the elevator after the first bonfire. 2. Kill this Crystal Golem. A Broken Pendant will be added to your inventory automatically. 3. Go back to where you fought Dusk's Golden Crystal Golem in Darkroot Basin, a portal will appear there. 4. Examine this portal. A cutscene will trigger. After the cutscene, you will be in Sanctuary Garden.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij is demon souls voor de sfeer en de consistente kwaliteit van de levels, dark souls voor de oneindige manieren om de game te spelen en alle builds voor pvp, dks2 voor mijn verzameldrang, weapon classes en coop. dark souls 1 heeft wat mindere levels, dks2 is consistent maar heeft dan weer gene uitblinkers, en demon souls had gewoon te weinig levels
Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, alle spells en miracles bliven bewaard. echter zou ik alleen faith nemen voor second chance, gods wrath duurt heel lang om te casten en de damage is teleurstellend. faith is meer support om een blessed mirdan hammer te maken, dat wreckt iedereen namelijk. en ja de dragonbone smasher is awesome je moet er wel mee leren omgaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb DS2 weer opgepakt, net de Smelter Demon verslagen, wat een bitch was dat zeg. Wel de moeilijkste boss tot nu toe, Skeleton Lords waren het makkelijkst imo. Ik speel nu als Hexer met Straid's set, en ben nu bezig om mijn faith op 20 te krijgen om de Sunset Staff te krijgen van Felkin. Heb DS1 nooit als magiër ofzo gespeeld, maar ik vind dit nu wel erg tof
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
ben nu in Anor Londo geariveerd! ziet er prachtig uit hier! ik heb net de Havel set gevonden :) en ik heb mijn grote vriend Solaire ook gevonden bij het 2e bonfire daar. ik heb eerst wel erg staan knoeien om verder te komen, want je moest een cathedraal in aan de linker kant. maar ik kon nergens zien waar ik heen moest!! uitendelijk heb ik dus uitgevonden dat ik over een smal paatje moest -_- nu ff kijken waar ik verder heen moet, vanaf Solaire (2e bonfire).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nog steeds vast bij die fokking kut tievus archers :(

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...