Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

oh ja die, die zijn inderdaad heel erg irritant, vooral met die naakte gargoyle achtige dingen op dat platformpje. ik had die naakte gastjes eerst weggelokt en net af kunnen maken in een hoekje, waarna ik heel voorzichtig maar toch snel naar de rechter archer ben gerend. dat was een moeilijk gevecht daar op zo'n randje, maar het is me godzijdank in 1 keer gelukt! vanaf daar ben je zo bij het bonfire.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik was ook bij het bonfire gekomen en had m aangestoken, maar was vergeten daat te rusten en toen werd ik hard afgeslacht door zo'n knight, dat was kut

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Dark Souls 1 dus op steam gekocht en kwam er achter dat ik of een xbox controller nodig had, of een programma moest downloaden aangezien de aangegeven keybinds enzo nergens op sloegen. Voelde me als consument een beetje verwaarloosd en heb de game dus laten liggen. Is Dark Souls 2 in dit opzicht beter?
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is inderdaad heeeeeeeeeel erg cheap geknipt en geplakt van from software. ik vond het ook al heel kut, gelukkig heb ik nog een beetje een netjes controllertje hier liggen. maar Dark Souls 2 schijnt beter ge-port te zijn naar de pc. alhoewel het daar ook beter is een controller te gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...