Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>and I mean really played, to the degree that you understand the utter folly of my even using the word ‘played’ in this paragraph, when I should actually be terming the experience ‘utterly, obsessively lived in’ Dit ja.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit een Soul game gespeeld. En ik hou wel van een uitdaging. Alleen deze maand komt Bloodborne ook uit en week erna Dark Souls 2 op ps4. Bloodborne is een standalone game dus dat komt wel goed. Kan ik Dark Souls 2 zonder deel 1 begrijpen? Of 1 verhaal?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van alle vier de DLC's (Artorias of the Abyss, Crown of the Sunken King, Crown of the Old Iron King, Crown of the Ivory King) is jullie favoriet? Artorias of the Abyss is mijn favoriet door het ''Oolacile'' sfeertje, the Abyss en drie fantastische bazen (Knight Artorias, Manus, Father of the Abyss & Black Dragon Kalameet).
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Abyss is zeker tof. Ik heb DS 2 nog niet gespeeld, maar ik ga ergens dit jaar nog de SotFS versie kopen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...