Ga naar inhoud

Demon's / Dark Souls


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 936
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag de game uitgespeeld. Als Souls veteraan is het behoorlijk sneller gegaan dan verwacht. Uiteindelijk de game in iets minder dan 25 uur uitgespeeld en daarbij heel erg rustig aan gedaan. Iets teveel bosses die bij mij de eerste keer al het loodje legden (De eerste drie bosses, Deacons, Dancer, Dragonslayer, Oceiros, Champion Gundyr) en sommigen die al na twee of drie keer het loodje legden (Crystal Sage, Abyss Watchers, Demon King, Yhorm). De enige bosses die echt hard mn ass whoopten waren de Younger Prince en Aldrich. Ook vond ik het soms schandalig hoe dicht bepaalde bonfires op elkaar volgden waardoor sommigen wel heel nutteloos aanvoelden. De eerste helft van de game vond ik persoonlijk te makkelijk, terwijl ik in de latere helft ouderwets vaak dood ging. Uiteindelijk toch erg tevreden over de game, al vond ik de lore nog wat twijfelachtig in sommige gevallen (Hoe de hel komt André in Firelink bijvoorbeeld?, en waarom zo weinig nieuwe dialogen met de NPC's in Firelink? Jammer...). Op naar NewGamePlus! Ook op Youtube maar eens uitvogelen welke dingen ik allemaal gemist heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel nou als assasin met warden twin blades als hoofdwapen en spook en aural decoy als setup voor mijn backstab openers in pve. Nou vraag ik mij af of ik voor mijnu backstabs beter een dagger (hoger dan 100 crit) of een wapen met een hoge base damage (spear/zwaard) kan gebruiken... iemand enig idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de Cloranthy Ring van harte aanbevelen. Persoonlijk is dat voor mij een ring die de game zoveel makkelijker maakt, aangezien die zorgt voor veel snellere stamina regeneration. Maakt veel bosses zoveel makkelijker aangezien je kunt blijven rollen en klappen kunt uitdelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens NG+ (en kijkend mijn trophies) ontdekt dat ik één optioneel gebied had gemist. Gisteren Nameless King verslagen en dit is veruit mijn favoriete Soulsborne boss tot nu toe! Alles tot en met de locatie, design en de verschillende fases. Ondanks de moeilijkheid een eerlijk gevecht. De eerste fase is prima te doen als je de camera niet lockt, zelfs een aantal keer doorlopen zonder schade, maar die tweede fase is gewoon bruut. Uiteindelijk zo'n 1,5 uur over gedaan nadat ik zeer agressief speelde en twee keer een visceral attack kon landen. Mijn favoriete boss en Dark Souls 3 moment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand toevallig Salt and Sanctuary gespeeld? Het is een 2D Dark Souls kloon die uitstekende kritieken heeft gekregen. Ik ontdekte het pas geleden, en heb het één en ander opgezocht over de game. Het ziet er erg tof uit, ook al is het natuurlijk niet erg origineel ;-) Voor Soulsborne liefhebbers is het denk ik een hele toffe game, die momenteel verkrijgbaar is op PC en PS4 (en Vita..). Deze video geeft denk ik een goede impressie: https://www.youtube.com/watch?v=EyDuRUiNqgI
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...