Ga naar inhoud

Super Smash Bros 3DS and Wii U


BoemerHD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Anyway, ik verwacht nog twee trailers. Ik ben er bijna zeker van dat Zelda een villain krijgt, misschien wel twee. Oftewel, Griharim / Demise en Ganondorf. Wario is al geconfirmed dat die er in zit (of een andere Wario character, dat zou ook nog kunnen). En het lijkt me dat DK een nieuwe character krijgt. Dat kan dan of Dixie Kong worden, of King K Rool (al zie ik die eerder als Assist Trophy, maar dan zou die alsnog wel in een trailer kunnen voorkomen.) En ik verwacht nog een trailer met Shulk, Ness, Lucas. De rest zijn secret characters.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, hoeft niet persé. >"Hello! I'm Samus, the intergalactic bounty hunter!" "And I am Meta Knight, joining the battle!!" - Sakurai Beetje trollerig, niet? Dat is ook precies hoe Sakurai is. Anders had ie hem allang aangekondigd. Anyway, Meta Knight zit ook in die Miiverse spelletjes, waar je zijn helm als hoed kan dragen. Dus het zegt nog vrij weinig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://38.media.tumblr.com/e6d2f83f1fb7364d2b3fe70d86f6da8c/tumblr_na5pajBr5z1sntotwo1_500.jpg https://38.media.tumblr.com/154ae98b5ed520dbf17f63487c1041e7/tumblr_na5pajBr5z1sntotwo2_1280.jpg Interestingly, both of the hats in today’s pic, as well as those found in other pics (like the Top Hat, Straw Hat, and Hibiscus) can be acquired and worn in the 3DS Mii Plaza. If you are able to use Mii Plaza hats in Smash…then things could get nuts as the Mii Plaza currently has 172 different hats available. (For reference, war-themed hat simulator Team Fortress 2 has about 235 hats.) Get ready for Super HAT Bros.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...