Ga naar inhoud

Welke laptop heb ik nodig.


Figa

Aanbevolen berichten

Ik heb echt duizenden comics. Was zelf vroeger een grote fan van Batman, maar die comics zijn ultra zeldzaam te vinden 2dehands! En verder zijn ze ook wat deprimerend... Kheb het meest van Spiderman, die vond ik nooit zo cool, maar na er tig gelezen te hebben waardeer ik hem steeds meer. Ik raad ten harte de avonturen met Carnage en Venom aan. De beste comics die ik heb gezelden zijn die van Geheime Oorlogen I en II, ik weet niet uit hoeveel delen I en II bestaan, maar alle zowat superhelden/slechterikken van Marvel komen daar in voor en gaan met elkaar op de vuist. Verder heb je ook nog en nieuwere serie met Marvel zombies, waarin alle superhelden zombies zijn geworden en in 1 dag heel de mensheid heeft opgegeten, gruwelijk gek gewoon. X-Men is ook een super goede serie, net als de Wolverine serie. Hulk vind ik een beetje saai net als Fantastic Four. Koop NOOIT, maar dan ook NOOIT Aquaman, een lachertje gewoon. Teen Titans vind ik ook boring. Ben sowieso niet zo'n DC fan. Superman is ook saai al zijn er wel een aantal met Lex Luthor die grappig kunnen zijn. De comics die nu uitkomen zijn veeeeeeeeeeeeeel mooier getekend dan die van 10 tot 30 jaar geleden en dat maakt het lezen een stuk fijner, maar je betaald er ook meer voor. Ik raad je aan bij een 2dehands winkel een stapel verschillende series te kopen en te kijken wat het beste bij je past.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 5 maanden later...
Archonia.com of bol.com meestal, kijkende naar prijzen gecombineerd met verzendkosten (archonia 5 euro voor hele bestelling, bol.com gratis na 20 eu). Of naar Yendor als ik zin heb met een vriend, maar die is wel prijzig en doe ik alleen als ik toch al zin heb om naar Rotterdam te gaan, en ik het die mensen gun.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...