Ga naar inhoud

Figures, Statues en andere game/film gerelateerde collectibles


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 805
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn gameverhaal is Call of Duty: BOIII, het leuke van dit verhaal is namelijk dat elke wapen die jij wilt gebruiken in zowel singleplayer als multiplayer geld kost :), namelijk $15, dat in Nederland natuurlijk 15 euro wordt. Zo ben je lekker sterk in BOIII en zo verdienen wij ook goed, dat is een win-win situatie. Granaten en ammo kosten natuurlijk ook geld, maar met een simpele abbonement van $100 (in Nederland uiteraard 100 euro) per jaar kun je onbeperkt kogels en granaten krijgen, maar natuurlijk zit er een limiet aan het aantal granaten dat je in een keer mag meenemen, want we willen natuurlijk niet dat het oneerlijk wordt voor die gierige geldwolven die geen $100 willen uitgeven. Het wordt een geweldige game waarbij de singleplayer het eerste uur gratis is, daarna moet per scene maar $5 betaald worden, bijna niets natuurlijk voor een grandioos spel als BOIII. Elke map in BOIII is natuurlijk grandioos, dat spreekt voor zich, maar daardoor niet gratis. Elke map kost 10 euro per map, behalve als 5 of meer van jouw vriendjes dat map ook al hebben, dan kost het 15 euro, dus haal het snel voordat het te laat is. We hebben natuurlijk professionele skins voor elk wapen, voor maar 10 euro per skin zie jij er lekker stoer uit met deze grandioze skin voor jouw wapen. Haal het spel nu voor de prijs van maar $60 euro Hoogachtend, Activision PS: Elk gekocht wapen kan maximaal 5 keer gebruikt worden en voor maar 20 euro voor een wapen wel 10 keer. (Ik denk dat Activision ongeveer wordt zoals hierboven als dit 25-30 jaar zoals nu doorgaat met al die COD fanboys)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Heb nog wel het een ander maar ik heb het allemaal opgeborgen: GoW figures: Marcus en Dom. Nog 3 Locust waaronder eentje met een headshot-splatter. Agent 47 (Blood Money) Fall out 3 bobble-head en Brotherhood of Steel statue (was lange tijd een ornament in mijn aquarium) Verder nog de Fallout 3 lunchbox. FarCry 2 limted Edition kistje (nu mijn wietbox, damn usefull). Alan Wake novell en nep novell (met 'geheim' compartiment) Alle Forza Limited met toebehoren (sleutelhangers etc) GTA IV LImited Edition met tas, sleutelhanger etc. En nog wat dingen die ik inmiddels ben vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...