Ga naar inhoud

Figures, Statues en andere game/film gerelateerde collectibles


DeltaCrow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 805
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je bent Geert Wilders en je probeert zoveel mogelijk moskeeën in kaarte te brengen door van de top van een van de koepels in een hooiberg te springen, maar kijk uit want er liggen overal knuffel-marrokanen op de loer die de bevolking bekeren tot de Islam! Met hier en daar een paar epische bossfights tegen zowel Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een vampier, verstoten door je clan, omdat je beschuldigd wordt van de dood van de opper-vampier. Je weet niet zeker dat je het hebt gedaan, omdat je last hebt van je regelmatige black-outs. De clan geeft je een maand voorsprong (volgens de vampier-regels) voordat ze je op gaan jagen. Omdat vampiers ook niet zo populair zijn onder de gewone mensen, jagen die ook op je. Ondertussen moet je je natuurlijk ook voeden, door slachtoffers leeg te zuigen. Hoe meer bloed je hebt, hoe sterker je bent, en hoe meer uithoudingsvermogen je hebt. De game begint een week voordat de vampiers je op gaan jagen, je bent in een wapenwinkel en schaft wat messen en een shotgun aan (proloog). Na een kleine tutorial ontmoet je al snel je eerste vijanden, de mensen. Je vecht met je messen, shotgun en natuurlijk je klauwen (lange nagels, je snapt het idee). Je rent over de daken (assassin's creed style) en probeert je tegenstanders te ontvluchten. Opeens staat er een mysterieuze vrouw voor je, je herkent haar vaag, maar je weet niet waarvan. Ze gebaart dat je haar moet volgen, en dat doe je ook. Later legt ze uit dat ze een premiejager is, genaamd Janice, en dat ze je hulp nodig heeft. Ze is erachter gekomen dat een andere vampier-clan het op haar heeft gemunt. Je belooft haar te helpen, zolang zij jou ook maar helpt. Zo gaat het tweetal de strijd aan tegen de vampier-clans. Gaandeweg krijg je beelden in je hoofd, herinneringen die je nog nooit hebt meegemaakt. Je snapt dat dit beelden zijn van wat er tijdens je black-outs is gebeurd. Je ziet beelden, dat jij en de opper-vampier ruzie hebben, en je ziet ook hoe hij is overleden. Nadat hij gezien heeft wie hem heet vermoordt, is hij verplicht diegene te vermoorden, zodat hij eindelijk rust heeft. Teruggaan naar de clan is geen optie, ze uitroeien wel... Later in de game krijg je nog meer beelden terug van de black-outs. Je krijgt steeds scherpere beelden, en je komt erachter, dat het Janice was, die jaren geleden je broer heeft vermoord. Je had toen gezworen wraak te nemen, maar is dat wel verstandig? De clan zit je op de hielen, en alleen zal het nog moeilijker zijn om te overleven. Daar komen ook nog de mensen bij, die woedender zijn dan ooit, omdat hun keizer is leeggezogen. Ze zullen er alles aan doen om jou en je mede-vampiers te vermoorden, terwijl ze niet eens weten, dat die elkaar al aan het uitmoorden zijn. Dat was zo'n beetje het verhaal. Zoals ik al zei, heb je je messen, een shotgun en je klauwen als wapen. Je hebt ook speciale krachten, je kan sneller rennen, en hoger springen dan mensen. Je kan in een gevecht de tijd vertragen om je vijand snel af te maken (dit kan alleen gebruikt worden als je tegenstander een mens is). De game speelt zich af tijdens de eerste wereldoorlog, maar dat heeft verder geen invloed op de game zelf. De game speelt zich af in delen van Amerika, China, Rusland en Londen (in Londen merk je wel iets van de oorlog, bijvoorbeeld een bominslag van een Duits vliegtuig).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Setting maakt me niet uit, maar ik zou wel eens een game willen spelen waarin je niet constant de hemel in geprezen wordt voor alles wat je doet. Sterker nog, ik zou het wel eens willen zien dat er altijd NPC's zijn lachen om jouw karige overwinningen. Heb jij een ogre vermoord in een episch gevecht, zie je vervolgens een NPC drie ogres afmaken met gemak. En dan bedoel ik niet aan het begin van de game, aan het eind van de game zouden er ook anderen moeten zijn die sterker zijn. Waarom zou de speler altijd een of andere overpowerede halfgod moeten zijn die geen gelijke kent behalve de vijand van het verhaal? Ik wil echt gewoon een keiharde gamewereld zien waar je vaak ook gewoon stank voor dank krijgt. Waar je echt keihard moet knokken voor complimenten en waardering, waardoor je het niet als vanzelfsprekend gaat zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...