Ga naar inhoud

Het Battlefield topic


ErieNator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 520
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Uhmm nu even TDM, Rush of Domination. Omdat de maps relatief klein zijn en ik een beetje mn mid/short range classes aan het boosten ben. Als ik al mn lay-outs heb zoals ik ze wil dan ga ik wss alleen maar conquest spelen. M16 nogwat is echt een aanrader, sws alle burst type wapens zijn redelijk goed. Defibrillator en Medpacks gebruik ik. Kan je iemand reviven en dan kan die zichzelf gelijk healen, krijg je veel punten en ribbons voor. En het is ook handig voor jezelf als je vanuit cover beschoten wordt, gooi je ff een medpack neer en ff prone gaan tot je weer op volle health bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke TIP/Wow momentje In de map Rouge Transmission (maakt niet uit in welke game mode, het beste TDM) Heb je een hele hoge zendtoren. Deze kan je helemaal tot de top beklimmen, eenmaal aan de top kan je genieten van een fenomenaal, ik zeg FENOMENAAL uitzicht echt wauw (PS4/Pc). Wil je daar blijven pak je er een sniper bij en heb je overzich over de hele map, terwijl je zelf aardig veilig zit omdat je op iedereen neerkijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je moet voor bf toch echt wel skill hebben hoor Ramon. Welke bf heb jij voor het laatst gespeeld? Je moet voor elk spel wel wat skill hebben, zelfs voor CoD, ookal is de balans slecht, en gaat de gameplay nergens over. Trust me, de scout helicopter in Battlefield is niks tegenover die van ARMA, het duurt jaren om die te masteren, waartegenover je bij die in Battlefield gewoon een filmpje of 2 moet kijken, en een paar uurtjes shit unlocken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Je moet voor bf toch echt wel skill hebben hoor Ramon. Welke bf heb jij voor het laatst gespeeld? Ik had het kunnen weten dat het van onze lieve Arendjan af zou komen. Ik heb een lange tijd in een Battlefield 3 clan gezeten. Wij waren meer gefocust op het verslaan van de opponent, dan het meester maken van wapens en voertuigen, aangezien deze vrij makkelijk te gebruiken zijn.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer met wat BF tegenwoordig doet met DLC. 15 euro voor wat maps en wapens, net als CoD zo'n beetje. Enige DLC die ik kocht voor BF was Vietnam voor Bad Company 2, dát was nog eens DLC voor een shooter. Allemaal nieuwe maps, met compleet nieuwe stijl (vietnam, duh), nieuwe voertuigen, en zelfs alle wapens hadden een complete make-over incl. extra's als de medic kit spullen enzo, en dat ook voor 15 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vergelijking met COD gaat wel erg ver aangezien je er bij BF, wapens (meervoud), gadgets en voertuigen bij krijgt. + dat bij second assault titanmode terug komt (in iets andere vorm), een zeer uitgebreide gamemode. Naar mijn mening is het die 15€ zeker wel waard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...