Ga naar inhoud

Het Battlefield topic


ErieNator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 520
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind de game erg tof, en speel het regelmatig met negen vrienden (twee volle squads). Toch vond ik de campaign bijzonder matig, ook al is de gameplay afwisselender in vergelijking met campaigns uit vorige delen. De missies in de woestijn en in de alpen zijn geplaatst in een multiplayer map wat wel erg goedkoop aanvoelt. De AI maakt het ook tot een neppe en saaie bedoeling. De multiplayer daarentegen, is waanzinnig, met name de Operations game mode. Toch hadden ze wat mij betreft iets meer wapens mogen toevoegen. Bij Assault heb je slechts twee SMG's wat mij veel te karig is aangezien ik een hekel heb aan shotguns. Verder voelen veel LMG's ook erg underpowered aan. Waar ik echt niet over te spreken ben is het nieuwe Battlepack systeem. In Battlefield 4 was dit tenminste gelinkt aan levelprogressie, terwijl je het hier gaat om RNG en dus geluk. Aangezien er nog nieuwe skins toegevoegd gaan worden gaat dit hoogstwaarschijnlijk gepaard met microtransacties en dat is totale bullshit. Zeker omdat ik waarschijnlijk Premium ga aanschaffen en ik dan nog niet alle skins kan krijgen nadat ik 120 euro heb neergelegd. Dit lijkt teveel op het walgelijke lootbox systeem van CoD Black Ops 3. Ook vind ik het jammer dat het "ribbon en medals" systeem is veranderd naar een set met opdrachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Ik zoek wat players/squad om (PC) BF1 te doen. Sta met kills vrijwel altijd boven aan maar tergelijke tijd erg PTFO, Operation ben ik gek op. 18+ (zelf ben ik 30 jaar oud en speel al sinds me jeugd.) Heb teamspeak en Discord. Origin id: Asbak-NL Mijn eerste BF1 Filmpje: https://youtu.be/ju0UtJEm17o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...