BoemerHD Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Ik kijk hier echt naar uit, ja. Als ik een xBox One koop natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CocaPepsiCola Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Lachen, jammer dat het XboxOne exclusief is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yorric1990 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Hoe willen er voor zorgen dat wij in Nederland tv kunnen kijken via de Xbox One ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sierrazulu----onezero Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Zoveel haatmail aan Microsoft sturen als je maar kan. Oh en er is nog niet eens gezegd of dit niet kan in Europese landen zover ik weet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Hoe willen er voor zorgen? Wat ?! Die zin loopt totaal niet. Maar on topic: Niet, Microsoft in Nederland dan contracten gaan sluiten. Ere divisie live is voor mij een pre om gebruik te maken van de xbox one als kabelboxje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 F*ck Microsoft moet in Nederland. Doe precies hetzelfde! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Er is ooit op facebook aangekondigd dat Ziggo TV op de 360 komt. Mij lijkt het dat die nu dan naar Xbox One komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Een petitie opstarten om de partijen op te roepen het beschikbaar te maken. Want dit is zeker niet alleen aan MS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Niet, maar Microsoft zei dat Europa niet vergeten was dus zullen ze vast wel iets ervan naar Nederland halen. Ik game alleen gewoon op mijn tv dus van mij hoeft het niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yorric1990 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Xbox one heeft een HDMI In en HDMI Out, moet de xbox one dan niet tussen je tv en de tv ontvanger? http://www.gamed.nl/messages/184958.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yorric1990 Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Xbox one heeft een HDMI In en HDMI Out, moet de xbox one dan niet tussen je tv en de tv ontvanger? http://www.gamed.nl/messages/184958.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ploert Geplaatst: 14 juni 2013 Delen Geplaatst: 14 juni 2013 Betaalde zenders, zoals Eredivisie Live, zijn al beschikbaar. Op de One zal dat ongetwijfeld worden uitgebreid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.