Ga naar inhoud

bestaan er ook ps4 fanboys?


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo, Infamous is uitgespeeld. Ik zou het zelf een 8.7 geven, het is echt een geweldig spel. Het hoofdverhaal is niet sterk maar ook niet zwak, het is vermakelijk. Maar ik vind dan wel : Gameplay> Omgeving> Verhaal en in gameplay en omgeving is Infamous Second Son erg sterk! Ook vind ik de karakters geweldig, VOORAL die van Delsin. Heb een paar keer moeten lachen om hem. Wel vond ik zoals in de pu geschreven de main villain best cliché, maarja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Heb je hem op normal uitgespeeld? En ga je hem nu nog vaker uitspelen? Expert met alleen maar good karma. Alleen het turns out dat ik IETS te laat was met de difficulty te zetten naar expert, dus ik heb de trophy niet:(. Ik ga nu eerst alles collecten ende districten DUP vrij maken, dan ga ik het hoofdverhaal snel uitspelen met alleen evil karma op expert (again) en dan ben ik klaar en heb ik hopelijk platinum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet man... die indianen kop van hem maakt hem best wel alpha as fuck. Die jasje ziet er ook niet verkeerd uit maar idd jammer van die hipster muts, misschien wisten ze bij Sucker Punch niet welke haarstijl het best bij Delsin past dus hebben ze maar voor die stom muts gekozen. Maar das natuurlijk geen reden om de game niet te kopen. ![http://i.imgur.com/zG7J3Wt.jpg](http://i.imgur.com/zG7J3Wt.jpg)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister elke keer dat ik kon even snel op werk Second Son gespeeld in free-roam, in totaal zo'n 15-20 minuten denk ik (klanten stonden na een paar minuten al te watertanden dus moest ik ze wel aanbieden of ze zelf wouden spelen natuurlijk, zucht). Van verhaal etc. heb ik dus weinig beeld naast het streamen van Thrawn. Graphics waren best mooi maar het meest indrukwekkende blijft toch wel de powers. Ik kon het niet laten om de hele tijd rondje te drukken omdat het er zo tof uit ziet, of het springen vanaf auto's. Ook het schieten is tof, maar verpest soms ene klein beetje de combat misschien. Wel mochten de missies wat duidelijker word aangegeven, maar wsl had ik iets belangrijks gemist om dat te volgen. Als ik een PS4 haal later dit jaar komt deze er zeker in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...