Ga naar inhoud

bestaan er ook ps4 fanboys?


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is echt een verbazingwekkend goede en mooie game geworden. Ik heb nu een halfuurtje de neon power en wat ziet dat er verbluffend uit. 's Nachts terwijl het regent en in de verte zie je een skyline van neon en gebouwen. Tering, de wegen en straatjes zien er zelfs goed uit, blinkend van de regen. Nu wordt mijn tv pas echt benut, want ik heb absoluut geen last meer van aliasing zoals ik op de 360 had. Het beeld is superstrak, met name de cutscenes zijn erg mooi. De game loopt ook erg soepel, geen haperingen, lag, stilstaande beelden of wat dan ook. Het combat systeem is lekker simpel te bedienen en is ook divers te houden met de verschillende powers en truckjes. Héle goede launchtitel. Ik ga voorlopig nog niet naar bed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net m'n Neon Powers unlocked met wat upgrades, damn wat is het episch! Ik vind zowel Smoke(Fire) als Neon super. De game ziet er super mooi uit en speelt lekker weg. Wel vreemd dat zoveel mensen klagen over het verhaal van de game, ik vind het opzich nog best interessant.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...