Ga naar inhoud

Ps3 games ook speelbaar op ps4?


denomaster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dus jouw punt is eigenlijk: Mensen die van een speciaal soort dingen houden zijn niet creatief. dus dan zijn Hetero's & Homo's ook niet creatief want zij houden maar van een soort. maar! Bisexuelen zijn wel creatief want zij houden van allebij. en dan ook nog beweren dat de Xbox niet Creatief is... tjah, Haters Gonna hate.
Link naar reactie
Delen op andere sites

PC: - Battlefield 4 - Call Of Duty Ghost - Deadpool - Dragon Age 3, waarschijnlijk. - The Elder Scrolls Online - Final Fantasy XIV: A Realm Reborn - Mad Max - Metal Gear Solid V - Mirror's Edge 2! - Need for Speeds Rivals - Murdered: Soul Suspect - Southpark: Stick of the Truth - The Crew - The Evil Within - The Witcher 3 - Thief 4 - Titanfall (waarschijnlijk) - Watchdogs 3DS: - Bravely Default: Flying Fairy - Hometown Story - Mario & Luigi Dream Team - Phoenix Wright 3DS - Pokemon X - Rune Factory 4 - The Legend of Zelda: A Link Between Worlds - Yoshi's New Island. Wii U: - Castle Of Illusion - Donkey Kong Country: Tropical Freeze - Ducktales Remastered - Just Dance 2014 - Mario Kart 8 - Pikmin 3 - Rayman Legends - Sonic Lost Worlds - Super Mario 3D World - Super Smash Bros. U - "X" - Yarn Yoshi Als ik een PS4 óf xBox One haal: - The Crew - Killzone Shadow Fall - Kingdom Hearts 3 (Sowieso) - Final Fantasy XV (Sowieso) - Quantum Break - Sunset Overdrive - D4 - Destiny - GT6 - Forza - The Division De helft van dit lijstje is waarschijnlijk geen next-gen, maar jammer dan. Wordt in ieder geval een duur jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het was of een grote PC upgrade, of lekker veel games. Maar die PS4 / xBox One spellen koop ik pas over 3 jaar, aangezien ik nu nog geen behoefte heb aan die twee. Omdat ik niet over ga, kan ik zo'n beetje elke avond werken. Het geld stroomt hier lekker binnen in ieder geval.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat ik al die games bij launch haal, maar ik wil ze wel, en ik ga ze later ook zeker halen. Zo'n beetje alle Wii U games komen in 2014 uit, dus dat duurt ook nog best lang. Een xBox One / PS4 haal ik pas over 2 / 3 / 4 jaar, dus dat duurt ook nog best lang. Ik weet niet of je een Wii U hebt, maar ZombiU is een geweldige survival horror. Ik kijk ook erg uit naar The Evil Within. Al heb ik het gevoel dat hij vol zit met bugs. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...