rodriguez Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ja hahahahaha ik zag het, hilarisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Twaikod Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ik zag het op YouTube, kapot grappig!! Dan moet je ook deze zien: http://www.youtube.com/watch?v=kWSIFh8ICaA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 haha het lijk wel alsof MS gewoon wil verliezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Het klopt in ieder geval wel. Zonder internet heb je er niks aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Staat ook op de frontpagina. http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/call-of-duty-ghosts-maakt-geen-gebruik-van-altijd-online-optie/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeftaxbox Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ze willen de 360 geloof ik ook nog verkopen xD iedereen die gamed heeft internet... (Hoop ik) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Sjonge jonge jonge. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 What the actual fuck??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ik kan echt geen genoeg krijgen van dat filmpje, zo mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 What the non-relevant fuck. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 In 2014 heeft vervolgens ook 99% van de PS4 bezitters hier 24 uur per dag internet verbinding aan zen PS4 volgens mij maar daar niet van :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 ach gelijk heeft hij ook! wie de F heeft in deze tijd geen internet? minder hackers, minder console ombouwers & minder modders. lekker toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 http://www.engadget.com/2010/06/24/apple-responds-over-iphone-4-reception-issues-youre-holding-th/ Deed me een beetje aan dit denken. Los van wat je denkt van altijd online is dit natuurlijk een moeilijk arrogante reactie van MS. Wordt niet gewaardeerd. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ja, zo bizar dat voor dit nieuwtje natuurlijk gelijk een heel nieuw topic moet worden gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KingElvis Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 ah kijk, een xbox one koper! XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Dus omdat ik dit een onnozel topic vind, ben ik een ''xbox one koper''? Ik kan amper bevatten hoe krom die redenering van jou wel niet geweest moet zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duck90 Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Haha, aziaten hebben veel minder goedd internet. Zuid amerikanen ( brazilie opkomende economie) en deze markten zijn heel wat groter dan Europa ;) Maarja zelfs in Europa zijn er landen waar ziek slecht internet is, Deze mensen zullen een ps4 kopen als gevolg. En modders zijn juist heel vet! ik hoop dat er juist modders komen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
radical-x Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Om maar een groep te noemen, soldaten die in bv afganistan gelegerd zijn(in de US kan men maar zo de console als anti-leger en dus anti-US zien, kan MS een hoop klanten in de US kosten) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 @Duck90 modders zijn niet erg, behalve als ze de games beinvloeden zoals een hele lobby super jumps of een ammo hack geven. dat zijn echte pussy's en zij verneuken het spel, kijk maar naar CoD 4 en CoD WaW. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pdw1987 Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Ik raad MS aan om niet zulke domme arrogante uitspraken te doen willen ze hun fanbase en klanten behouden. Anders heb ik nog wel een schep in de aanbieding, kunnen ze vast beginnen met graven... Oh wacht... daar zijn ze al mee begonnen :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Incoming Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Komt misschien over als PSFanboy gedraag of zoals ik het noem een PSF. Microsoft plaats zich nu helemaal aan de kant. Elke 24 uur online: Probleem voor mensen, Graphics: Minder dan die van de PS4, Gelukkig hebben ze dan ban van 2e hands games weg gelaten. Anders hadden zelfs de ergste XBFanboys in mijn klas overgestapt naar de PS4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Microshit is weer lekker arrogant bezig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 16 juni 2013 Delen Geplaatst: 16 juni 2013 Iedere zondagavond om 21:25 zit ik voor de tv gekluisterd om één van mijn favoriete series van dit moment te kijken: **Arrow** ! Ik weet het, ik kan ze natuurlijk ook gewoon downloaden, maar ik heb het tot nu toe steeds volgehouden om iedere zondagavond te kijken! Zijn er meer mensen die deze serie volgen? Laat maar wat weten in de comments! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 17 juni 2013 Delen Geplaatst: 17 juni 2013 Er is een game of thrones topic daar huil je niet over. Er is een walking dead serie topic huil je ook niet over. Dus doe dat hier ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.