Ga naar inhoud

Boterhamworst of Jonge kaas


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beide waarschijnlijk niet (op release). Sowieso CoD niet, want die shit is al veel te lang hetzelfde. En BF4, tsja. De stap van deel 3 naar deel 4 is volgens mij niet zo'n grote stap. Ik zag niet veel verschillen in gameplay of equipment in de MP. Ook begint EA steeds meer pakketjes uit te brengen om voorsprong te krijgen op anderen. Jammer hoor. Ik denk dat ik dit jaar voor Titanfall ga.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb ik zo'n gevoel dat die overdreven CoD haters 1/2/3 jaar geleden nog op hun teentjes naar de Bart Smit renden om meteen de nieuwste CoD aan te schaffen? Het lijk nu alsof het "cool" is om op CoD te haten. Oké, ik haat ook op CoD, maar ik deed dat tenminste nog voordat de eerste Black Ops uit kwam omdat het mijn eigen mening was, en niet omdat al mijn vriendjes het ook deden (wat ze bij verre na ook niet deden).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alles wat we nu hebben gezien en wat men met de games heeft gedaan gaat mijn stem naar Battlefield 4. Ik heb cod BO wel enorm veel gespeeld voor mijn doen en de aller eerste call of duty's nog meer maar bij Bo2( op de pc) ben ik door alle hackers en krijsende kinderen helemaal afgehaakt.. ook vanwege dat toen ik BF3 opstarte d8 wtf wat een grafisch verschil, wat een grote mappen damn. This said denk ik toch dat ik cod nog 1x een kansje wil geven maar ik zal hem zeker niet voor de volle prijs gaan halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik wil geen BF Fanboy zijn die alleen maar CoD haat. Bij de vorige delen heb ik gezien waarom mensen voor CoD zouden kiezen, maar.nu bij Ghost... Jemig, ik vind het er echt ongelooflijk saai uit zien. De rede waarom ik het zou overwegen is omdat er geen andere games met competitieve en coöperatieve splitscreen zijn voor de PS4, en dat is toch wel iets wat ik graag wil hebben, voor het geval je even met je vrienden wilt knallen. Maar ik denk dat ik dat.maar op m'n ps3 ga doen. Weet eigenlijk iemand of DriveClub splitscreen krijgt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben verschrikkelijk shooter moe, al zeker zeven jaar lang komt dezelfde tieves troep uit, met als enige doel: Schiet andere overhoop met wapen/voertuig naar keuze. Dus conclusie: Ik koop geen één van beide. Maar als ik andere mensen een tip zal geven, ga voor Ghost dan kan je met een fucking hond spelen!! HOLY SJIITTT!!!!!11231211111!!!! ELEVEN
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...