Ga naar inhoud

[TE KOOP] Playstation 3 met 43 games en headset


ActionCodeBreaker

Aanbevolen berichten

Over dat de veiligheid van iedereen die hier een account heeft mogelijk in het geding kan zijn. Zeker met de hele PRISM soap die nu in de media is, lijkt het me niet onverstandig om kritisch te zijn qua beveiliging. Of gebruik je netjes voor elke site waar je een accountje aanmaakt een ander wachtwoord?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het zo 4-5-6 niet met alle zekerheid vaststellen, maar in me kont lijkt het erop alsof het in&uitsteek systeem van je moeder geen gebruik maakt van een condoom. Penissen worden er ongeplastificeerd ingestuurd. Mocht het zo zijn dat de vele gebruikers van je moeder wel gebruiken van een condoom, maar dan in de vorm van een pil, zijn ze nog steeds niet verzekerd tegen SOA's. Ik raad jullie aan om dit nog even door te nemen: nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_overdraagbare_aandoening
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo gasten, Ik verkoop mijn playstation 3 en toebehoren. Voor meer info kan je op de advertentie op marktplaats kijken. http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-3/m689477938-ultieme-playstation-3-pakket-te-koop.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Ik verkoop niks los btw. Met een bod tussen de 400 en 500 euro kan je hem komen ophalen bij mij in Rotterdam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...