Ga naar inhoud

[the last of us] fireflies----hunters


kaas123123

Aanbevolen berichten

De xbox one moet inderdaad eens in de 24 uur verbinding maken met het internet (xbox live dus). Volgens mij is dat voor de content licenties op je console. Volgens mij als je langer dan 24 uur niet online bent geweest dat je dan de games niet kan spelen totdat je weer verbinding maakt met het internet. (zover ik gelezen had)

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik me er niet zo in heb verdiept om dat het geen zorgen voor mij zijn, had ik vandaag er wat meer over gehoord. Vooral wat soldier24 dus zegt. offline kan je dus niet spelen als je langer dan 24 uur niet online bent geweest maar je krijgt vervolgens geen game ban of iets dergelijks. Je moet alleen even zorgen dat je weer internet connectie krijgt al wil je vervolgens gamen en dan is er niks aan de hand. Eigenlijk hoef je je dus alleen zorgen te maken als je zo'n verschrikkelijk internet hebt dat het er minstens 2 dagen uit ligt, of als je ermee op vakantie gaat. Waarom je je hele console zou moeten meenemen is mij dan ook een vraag. Wees lekker sociaal als je toch op vakantie bent en als je je verveelt moet je zorgen dat je niet zo lang weg gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...