RayGui Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Tegenwoordig heeft bijna iedereen een smartphone. Maar goede apps vinden is vaak neit makkelijk. We kennen allemaal wel Angry Birds, cut the rope en jetpack joyride en Temple Run. Maar zijn er nog andere (iets) minder bekende apps die we elkaar willen aanraden. Kortom, weet jij een goede app, meldt dit dan! (Het beste ook melden wat de prijs is en waarop: IOS/GOOGLE PLAY. Ik zelf vond Cow Trouble wel grappig. Een onbekend spel (geen recensies en ratings). Het is echt zon spel wat je kan doen als je je verveelt met levels (angry birds level systeem: haal je hem, krijg je een nieuw level). Ik had hem gratis, ik denk dat hij nu 89 cent kost. (IOS) Ook wil ik mensen scribblenauts aanraden, best bekend, maar naar mijn mening 1 van de beste IOS games. Zeker 89 cent waard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Tekken Card Tournament en Rayman Jungle Run zijn de 2 games die ik het meeste speel op m'n android. Dikke aanraders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayGui Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Ik wou Rayman Jungle Run kopen voor 89 cent. Dus ik dacht, nog ff een dagje wachten. En jahoor, na 1 dag +4 euro. dan hoeft het van mij niet meer, puur uit principe dat het goedkoper kon 1 dag eerder. Heb ik vaker trouwens... jammer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Casss Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Memedroid op Google Play ;D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Niet doorvertellen hoor maar ik heb het .apk bestand van een site geplukt :P Fuck €4 als het ook gratis kan.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assasintpro Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Bike baron in de app store super leuken app kost wel 3 euro volgens mij maar hij is het echt waard (Ik heb m'n iphone gejailbreakt) :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Condom_broke_OHNO Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Alle games van Kairosoft vind ik geniaal. De opzet van de games van Kairosoft lijken veel op elkaar, het zijn simulatiegames en je moet er maar van houden, ik raad alle games van Kairosoft aan, vooral Dungeon Village en Epic Astro Story. Ze kosten 3,80 euro in de Google Play Store, ze zijn ook in de App Store verkrijgbaar op iOS, ik heb alleen geen idee hoeveel ze daar kosten, waarschijnlijk ook rond de 3,80. Het leuke van al die games is dat er geen in-app purchases zijn, dus 1 keer 3,80 betalen en je hebt (naar mijn mening) een leuke spel. Je hebt ook lite-versies die uiteraard niets kosten en waarmee je het begin kan spelen. Als je van simulatiespellen houdt, zou ik de lite-versie proberen. Nimble Quest (niet van kairosoft) is ook een leuke Snake gimmick, die is gratis in Google Play Store, ik weet niet of ie in de App Store verkijgbaar is. Dead Trigger is een leuke First-Person Shooter die gratis is voor zowel Google Play Store als voor App Store, het is (naar mijn mening) een van de beste FPS games voor je smartphone. Devil's Attorney is ook een leuke spel voor je smartphone. Het is een turn-based strategy game waarin je een advocaat bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Er bestaat al een soortgelijk topic: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/welke-games-speel-jij-nu-op-je-ios-of-android-apparaat/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alevivas Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 The simpsons: tapped out en real racing 3 allebei gratis voor de ios. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayGui Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Ik heb nog een paar toffe apps voor jullie mensen: (allemaal IOS, android weet ik neit) 1. Zombie Highway (lite-version is gratis, echte versie is 89 cent) (speelt soepel en is mooi) 2. Granny Smith (89 cent en er is ook een gratis versie) 3. Reckless Getaway (89 cent) (Chille besturing, beste app waarbij je een car bestuurt naar mijn mening) 4. Squids (Uniek spelletje dat ik best vaak heb gespeeld voor een IOS game, prijs 1,79) 5. Freekick Battle (Zoals de titel al verklapt, een FREE game, haha) (HEEL chille freekick app die je ook nog eens online kan spelen) (Vind je voetbal leuk, dan is dit echt een MUST HAVE) 6. Swordigo (1,79 euro) (Ik kan deze game het beste beschrijven als een zijwaartse Zelda, echt een aanrader!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabientje65 Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 App van de Dag: is op iOs en op Android, iedere dag 1 betaalde app gratis. Mupen64 Plus AE: Gratis N64 emulator voor Android, je kan ook een paar cent doneren aan de devs door de betaalde versie te nemen. Boomlings: Een geinig spelletje waarbij je combinaties moet maken met allemaal blok achtige dingen. De app is gratis, maar er is ook een betaalde versie zonder advertenties (ik heb gratis de betaalde versie gekregen via app van de dag). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stoerman Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 Limbo is laatst uitgekomen voor ios, voor 5 euro echt een aanrader! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gfirework Geplaatst: 4 juli 2013 Delen Geplaatst: 4 juli 2013 ik heb niet zo veel goede maar hier zijn er een paar: 1. Bit Dungeon: een 16 bits dungeon crawler met permadeath 2. Planets Defense: een 3d space rts 3. Punch Quest: arcade style fighting game Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ResidentPS3-2 Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 voor iedereen die een android smartphone heeft:blackmarket alpha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Heb ik al sinds dag 1 dat ik mijn telefoon heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayGui Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 De laatste is op IOS gratis :D. Die bovenste ziet er trouwens ook wel nice uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gfirework Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 ik kan deze niet vinden op de google playstore, kan je mischien een linkje geven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Download 4shared voor je android apparaat en geniet van je gratis apps (free apk!!)(bijna alle betaalde apps zitten er in) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Airdroid. Zo af en toe erg handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Kakhiel! Als je van gortdroge humor houdt....ik vind het hilarisch xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayGui Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Ja die is wel grappig! 'Make that the cat wise' is ook zo iets, alleen dan met verengelste gezegdes. Gratis voor IOS! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 Klopt, humor is wel enigszins vergelijkbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 juli 2013 Delen Geplaatst: 5 juli 2013 De Dirkjan app. 600 Dirkjan strips voor als je je verveelt. Af en toe komen er dubbele voor en soms ineens een in het Engels. Hij is gratis in de google play store Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 juli 2013 Delen Geplaatst: 6 juli 2013 Direct gedownload Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 6 juli 2013 Delen Geplaatst: 6 juli 2013 Shazam voor muziekherkenning. Gratis in GP store. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.