Ga naar inhoud

Youtube Zelfpromotie Topic


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vriend, ik heb het expres met camera gefilmd, gewoon zodat het er amateuristisch uitziet. Ik ga mijn geld niet verspillen aan een 250 euro kostend apparaat, als maar 200 mensen er naar kijken (bij jou ook, het is gewoon weggegoois geld). Het is veel makkelijker en goedkoper om je pc op je tv aan te sluiten en via de pc op te nemen...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ten eerst was die 180 ten tweede heb 10 min geleden een bericht gekregen van videogames (bijna 1 miljoen subs) of ze me video mogen oploaden en dat ze link van mijn kanaal er bij zetten.. en ben ik opeens de badboy, de laatste keer dat ik op deze site zat was ongeveer 4 jaar geleden en ik snap deze hele site niet maar ik mag gwn een chat van sub op me en jij zegt gelijk *ga weg* kijk tuinaap is aardig hij stuurt een link van dit forum over abonneren en sorry had het ff verkeerd uitgelegd de ENTITY XF is een auto in GTA5 die je voor 750 duizend dollar kan kopen maar ik heb een manier gevonden hoe je hem voor 250 dollar kan kopen en als je op youtube zoekt er is nog geen een andere video van die dat weet dus dat vind ik wel aardig origineel en we zijn alle twee volwassen (denk ik ) dus laten we het professioneel houden. ok jij zat fout ik zat fout dat ik er in hakten ok srry daarvoor
Link naar reactie
Delen op andere sites

"we zijn allebei waarschijnlijk volwassen" is zo'n opmerking die je verwacht van iemand die dat niet is. Maar dat "ga weg" was omdat je (dacht ik) dit account had aangemaakt om je youtubekanaal te promoten. Najah mijn verontschuldigingen dan maar ;)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriend van mij en ik zijn een gamechannel begonnen en hebben 2 filmpjes gemaakt tot nu toe, we zijn van plan om 3 á 4 keer in de week een filmpje te uploaden! zouden jullie naar onze filmpjes willen kijken en kunnen zeg wat we goed doen en wat niet, en waar we verbetering aan kunnen brengen? Bedankt alvast voor de mensen die er de tijd voor willen nemen! https://www.youtube.com/channel/UCWvCc_ullY6yQrEDaJfvvag/videos GameTertainment.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...