Ga naar inhoud

Youtube Zelfpromotie Topic


haisseM

Aanbevolen berichten

Aight, ja, die is echt vet. Ik had eigenlijk deze montage gemaakt als parodie op al die andere 45234 Battlefield 3 montages, dus ook heel amateuristisch. Deze intro ga ik zeker opslaan voor latere video's, als die komen!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
hey ik ben 5 dagen geleden begonnen met youtube, ik maak filmpjes over GTA 5 bijv: hoe krijg je entity XF voor 250 DOLLAR (waarde ongeveer: 750 duizend dollar) ik heb er al veel werk aan youtube besteed maar ik heb pas 3 video's ik ben nog bezig met wat video's editen. channel: http://www.youtube.com/user/ZarXcesgaming als jullie zouden willen kijken en je vind de video's leuk/informatief like,share,subscribe please het betekent heel veel voor me. alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wacht, ik lees nu pas je aardige reactie op mijn comment. Zoek zelf een leven, ipv een account op een website aanmaken om alleen maar je youtube account (waarop je ontzettend originele filmpjes plempt) hier te promoten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik film tenminste niet met een camera,, en ik ben de eerste die weet hoe je entity XF voor 250 dollar kan krijgen dus ja dat noem ik aardig orgineel, en ik ben al 15 jaar lid op PU alleen dat acc is van me broer en die weet ik niet dus. SSSsssssss maar ik doe niet mee aan deze kinderachtig gedoe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...