Ga naar inhoud

gamemania pre order


Freddysmits

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, toch maar even een account aangemaakt, speciaal om hier even te kunnen posten. Ik moest ooit voor Youtube een naam verzinnen, en omdat ik al een lange tijd ben van die Mario wou ik zoiezo Mario in de titel hebben. Maar ik 'veracht' namen met cijfers erin (sorry voor alle PU leden als ik jullie beledig :( ). Namen zoals Mario1994 of Mario34820949 (bijvoorbeeld) vond ik 10x niks. En omdat ik toen zombies ook wel vet vond heb ik er het woord "zomby" erin gezet en ja, ik wist niet dat "zomby" officieel met "ie" moest i.p.v. met de "y", dus kwam ik uit om Zombymario. En omdat die naam op bijna geen enkele site in gebruik is, kan ik die overal makkelijk gebruiken. Voorheen speelde ik ook games, en als ik toen een naam moest verzinnen zette ik gewoon mijn eigen naam neer: Erik (want ik heet geen Mario zoals vele soms denken) of een andere naam die toen als kleine jongen heel 'cool' en 'vetgaaf' klinken, Mr. Dooddeath en dat soort shit. Nu schaam je er een beetje voor. Kyre heb ik ook hier en daar een tijdje gebruikt; als je Erik omdraait krijg je Kire, en dan vond ik stom klinken en toen maakte ik van die "i" een "y", want dan klonk stoer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik als klein kind m'n 360 kreeg (ben nog steeds een klein kind vergeleken met de meeste hier, maar dat boeit ff niet) had ik zo'n standaard gamertag die je automatisch kreeg. En aangezien die kut was, ging ik maar een andere verzinnen. Zo kwam ik op MrM(J)dK. Mr: Meneer (duhh) **M:** Eerste letter van m'n naam, Max **(J):** Eerste letter van m'n naam, deze gebruik ik niet altijd **d: ** Eerste letter van m'n tussenvoegsel (klopt dat wel?!), de **K: ** Eerste letter van m'n achternaam. Eigenlijk best simpel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja mijn naam is ook lekker creatief, heel vroeger ik de tijd van runescape plakte ik gewoon mijn voor en achternaam achterelkaar, dacht er later bij na dat het er niet uitzag en ook niet echt handig was, heb daarna vele namen geprobeerd en nu gebruikt meestal GianniJS omdat mijn voornaam Gianni is en de j eerste letter van 2e naam en S eerste letter van achternaam, ben er later achtergekomen dat je het ook kan uit spreken als Giann-ijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging een nieuw account aanmaken op mijn PS3 maar ik ging ff pissen dus ik zeg tegen mijn vriend: Niks veranderen en anders doe iets grappigs geen kutnaam! Ik kom terug en ineens staat welkom N00bKiller... Hij lach helemaal plat en dacht: godverdomme! Maar ja ik had geen zin om alweer een nieuw account aan te maken dus hier doe ik het nou al 9 maanden mee....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiek is mijn achternaam alleen dan met heel wat letters eruit en dyl is een verkorte versie van mijn voornaam. Hoe ik er op ben gekomen: ik ging voor het eerst een account maken voor iets en ik was jong en hoorde altijd dat je online niet je echte naam moest gebruiken dus plakte mijn voor en achternaam aan elkaar en haalde er wat letters uit. Maar toen ik een psn account ging maken heb ik om de een of andere reden het omgedraaid. Dus nu heten al mijn game gerelateerde accounts kiekdyl en al het andere dylkiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...