Ga naar inhoud

gamemania pre order


Freddysmits

Aanbevolen berichten

  • Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Thrawn: Omdat dat een badass general was in de Star Wars boeken. PSN: DVader72: DVader: Darth Vader en 72 is random lol Fastor: Gebruik ik voor WII U en World Of Warcraft en allerlei mmo's, ik heb geen idee hoe ik er aan kom. Fastorio: XBOX Live, Io der achter omdat.... Weet niet? Komt er op neer dat ik vaak Fastor gebruik en dat dat random is verzonnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

falco was mijn favoriet in ssbm, toen ik aan gw 1 begon, moest je altijd een voor- en achternaam gebruiken dus ik nam falco als voornaam, zodat iedereen me zo noemde. later keek ik naruto en was ik een beetje 'into japan' ;p hierbij de geboorte van de naam; Faruko.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SW_POWN is een kutnaam waar ik zwaar spijt van heb. Heeft te maken met Star Wars... en Star Wars Pownt. Maar mijn naam niet. Ik maakte ooit een Warcraft 3 account aan net na een Star Wars marathon, alle films. En toen was ik zo euforisch dat het mijn hele brein in beslag had genomen en SW_POWN te voorschijn toverde. De naam heb ik binnen een jaar tijd ook op PSN en PU.nl gebruikt, maar ik heb er verschrikkelijk veel spijt van. Ik heb een afkeer gekregen voor tekens als _ en all caps. Ach ja, er valt nu niets meer aan te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mensen die een van de Red Alerts heeft gespeeld is mijn naam redelijk duidelijk. Meestal is Hellmarch al bezet, maar om de een of andere reden is de meervoud niet erg populair. De reden dat ik voor Hellmarch koos als basis voor mijn naam is omdat ik toen vrij veel naar Rammstein luisterde (nog steeds trouwens) en Hellmarch zo'n lekker industiral nummer was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ben ik niet zo hip als EarlyGamer en begon ik pas met gamen ten tijde van de Nintendo Entertainment System, ook wel bekend als de NES. De NES maakte deel uit van de derde generaties consoles. Waarom ik deze informatie hier neerzet heeft verder helemaal niets te maken met mijn gamenaam, maar het schijnt hip te zijn. De naam Sammaniac is elf jaar geleden bedacht door mijn broer, en sindsdien maak ik veel gebruik van deze naam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...