Ga naar inhoud

App beschikbaar voor League of Legends Fans!


LeaguePlaysApp

Aanbevolen berichten

Aangezien ik 5 maanden weg ga in de winter denk ik dat ik ook mooi wacht totdat ik terug ben met de next-gen, kan ik mooi kijken wat dan echt als de beste console wordt beschouwd. Tot die tijd dus gewoon current-gen voor mij. En daar horen sowieso GTA V bij en Arkham Origins.
Link naar reactie
Delen op andere sites

League of Legends spelers: opgelet! Vanaf heden verkrijgbaar: LeaguePlays, de meest complete app voor iPhone en iPad om League of Legends videos te bekijken. League of Legends is de meest populaire pc-game ter wereld met ruim twaalf miljoen spelers die dagelijks actief zijn. Van Azië tot de VS tot aan Europa wint de game aan populariteit. Ook zijn er professionele teams die met elkaar de strijd aan gaan tijdens grote toernooien waar het prijzengeld in de miljoenen loopt. Video’s van deze wedstrijden worden door vele fans op YouTube bekeken. Het vinden van de juiste League of Legends video’s op YouTube blijkt echter een lastige opgave. Zoekresultaten zijn vaak oud, niet in de juiste taal of van slechte kwaliteit. Om deze reden ontwikkelden de oprichters van App ‘nd Play een app die ervoor zorgt dat alle video’s binnen handbereik liggen: LeaguePlays. Vanaf nu hoeven League of Legends fans nooit meer te zoeken naar video’s van recente wedstrijden zoals de All-Stars, Noord-Amerikaanse en Europese League of Legends Championship Series! LeaguePlays biedt gebruikers de mogelijkheid om: - Makkelijk te navigeren in een enorme database met honderden professionele wedstrijden; - Met een enkele knop het gewenste gedeelte in de video te selecteren; - Middels een uitgebreide zoekfunctie video’s van gewenste teams, spelers, toernooien dn champions te vinden; - Video’s te beoordelen en als favoriet te selecteren; - League of Legends video’s overal te bekijken, waar je ook bent. LeaguePlays is vanaf heden te verkijgen in de Apple Store: https://itunes.apple.com/app/leagueplays/id673690455?ls=1&mt=8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...