Ga naar inhoud

Waarom wel Xbox ONE?


JustKloesoe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 216
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@MurdaaTurk Je comment gaat niet over wat ik zeg. Jij impliceert met: "Iemand die actief games speelt zal toch echt PSPlus/XboxLiveGold moeten hebben." dat SP gamers niet actief zijn terwijl er heel veel gamers zijn die heel veel gamen maar enkel SP games. Die hebben dus praktisch nooit PSN of XBLG nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen: stel deze vraag nog eens over een half jaar, maar voor nu kan ik alleen zeggen dat ik de controller altijd fijner vond van xbox, maar aangezien ik die van de one nog niet in handen heb gehad en geprobeerd en die van de PS4 ook niet kan ik alleen maar speculeren. Voor de rest zouden de exclusives een reden kunnen zijn. Maar ik heb mijn keuze al gemaakt na de presentatie van de Xbox One; namelijk de Playstation 4....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou persoonlijk toch echt nog even de Gamescom afwachten, je hebt gelijk dat Microsoft op PR gebied een enorme fuck up heeft begaan, maar om een bedrijf dan gelijk helemaal af te schrijven. Lijkt mij iet wat overdreven. Het gaat er uiteindelijk toch om wat het beste product is en niet hoe het product tot stand is gekomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De exclusives die me tot nu toe al veel meer aanspreken, de controller, de potentie van Kinect 2.0, de toekomstgerichtheid aangezien we er toch 6 jaar mee moeten gaan, en mijn veel hogere vertrouwen in XBL tegenover PSN. XBL hoeft tenminste geen gratis games weg te geven om vertrouwen te winnen, geef mij maar een goede service.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@klaasjan jij bent echt een wrede hater hè? toen wij zeiden wacht nou maar even de E3 af met de games zeiden jullie ps4 lovers ook allemaal van: aaah jaaaaa xbox is toch flop en er komen toch alleen maar poep games op & playstation is veeeeel beter... bla bla bla. nu zijn de rollen omgedraait en dan is het ineens super erg dat de meeste mensen de exclusives van de Xbox beter vinden. weetje wat? ga jij maar lekker een PS4 kopen dan heeft niemand op de Xbox last van jou.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeen72 playstation heeft een paar weken na de E3 bekend gemaakt dat er binnen het eerste jaar na de launch 20 exclusives uitkomen(ongeveer net zo veel als op de xbox). Dus dat meeste exclusives is een argument dat nergens op slaat. De meeste hiervan zijn nog niet aangekondigd dus nu ook niet gaan zeggen dat xbox betere heeft want xaty weet je nog niet. Ik denk dat we dit het best na de gamescom allemaal pas kunnen bespreken want dan is bijna alles wel bekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka dat zou best kunnen maar ik ken persoonlijk niemand met een X360 PS3 die alleen maar puur singleplayer speelt. Iedereen die ik ken speelt af en toe wel is online. En Ref zegt wel dat je spellen feitelijk huurt en dat klopt ook, maar als je naar het aanbod kijkt van PSPlus tegenover Games with Gold heb ik toch echt liever dat ik spelle "huur" en nieuwere games krijg ipv Halo 3 (niks mis mee trouwens alleen wel uit de oertijd en AC2 (ook niks mis mee maar ook heel oud)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...