Ga naar inhoud

€ 6,49 voor een draadloze 360 controller!! Foutje bij Bol.com!!


PeterPost

Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op 11 augustus 2013 heeft u onder bestelnummer 8167389380 het artikel "Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller" besteld. Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd. Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat alle artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de mail die je hebt gehad staat ook dat het een vergissing is en het valt onder artikel 4 van hun algemene verkoopverkoopvoorwaarden, tijdens het bestellen ben je met deze voorwaarden ook akkord gegaan. Je kan het proberen op te lossen met je rechtbijstand verzekering maar het zal je vies tegenvallen
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dit bericht als klacht naar de klantenservie doorsturen Ik heb een klacht wegens een geannuleerd product. Als eerste vind ik het heel irritant dat ik 4 dagen heb moeten wachten voordat ik uberhaupt iets over dit heb ontvangen. Ten tweede, jullie hebben dit product gennuleerd omdat het voor een te laag bedrag aangeboden was op de site. Echter, ik weet uit ervaring dat zulke kortingen tot 90% erg gewoon zijn (steam summersale). Ik had dus daarom aangenomen dat het om een actie ging. Ik had voor dat product een account op deze site aangemaakt. Op het moment dat julie het product gennuleerd hebben, hebben jullie het vertouwen dat ik in het bedrijf had geschaad. als het mogelijk is, zou ik graag hebben dat julie het product als nog versturen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kansloos, met het vermelden van dat artikel 4 in de voorwaarden staan ze volledig in hun recht, bovendien is het met zulke fouten altijd, krijg je het dan is het mooi meegenomen, krijg je het niet dan heb je pech gehad.. btw, ik zal vertouwen wijzigen in vertrouwen, wel zo professioneel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...