Ga naar inhoud

Boxset van de Uncharted trilogie


RogerAEDM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 473
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kom niet net kijken. Ben wel nieuwer dan jou, maar heb nog wel de oude CdAB meegemaakt. + het oude forum, + het houten forum, maar dat wad accountloos en toen zouden julkie me aangeduid hebben met "frontpage noob". Ik ben helemaal geen neger .

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schaam mij een beetje voor de uni in Maastricht. Hebben dus voor kapitalen aan stamcellen van runderen liggen (mijn collegegeld verdomme!) en in plaats van dat ze kanker gaan proberen te genezen besluiten ze er hamburgers van te groeien. Hoewel, als ze kanker genezen kun je er minder goed mee schelden, moeilijk moeilijk moeilijk.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

@haisseM, wij hebben de CdAB niet naar de kanker geholpen, niemand heeft dat. Als de oude garde vertrekt kan je er toch vergif op innemen dat er nieuwe mensen gaan posten. En aangezien dat geen regelrechte kopieën zijn van de oude garde, verandert de CdAB.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan vraag ik me af waarom je niet op bruinepoep blijft met je haatmeneer-accountje. Gekke is ook dat je hier veel actiever bent dan daar.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...