Royke90 Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Ik denk dat de cloud wel echt veel gaat doen voor de console. Maar zou Playstation 4 dit ook niet krijgen in de vorm van Gakai? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Oke vergeet die kutcijfers haha. Het gaat om de comment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=650355 http://kotaku.com/xbox-one-wont-actually-need-kinect-plugged-in-microso-1113142909 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 12 augustus 2013 Delen Geplaatst: 12 augustus 2013 Laat me raden, alle PS4 fanboys die haten op Kinect als NASA product gaan nu haten op het feit dat Microsoft niet weten wat ze willen en steeds veranderen. Verder boeit het me weinig, ik zal hem toch wel altijd aan mijn xbox aangesloten hebben. Wel goed nieuws voor de haters of nerveuze mensen, als dit nieuws waar is natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MurdaaTurk Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 Dat krijgen ze ook maar Sony naait ons wel een beetje hiermee. De Gaikai service is in Amerika begin 2014 beschikbaar en in Europa eind 2014/begin 2015. Het boeit me niet zo veel dat cloud idee maar het is wel gierig dat het zo laat komt. En ik denk wel dat de cloud over een jaar of 4/5 veel gaat betekenen in de gamewereld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 13 augustus 2013 Delen Geplaatst: 13 augustus 2013 @Roan Uiteraard, want bij veel mensen kan MS sowieso niets goed doen. Zelfs niet als ze een bezwaar weghalen. @3NCrypt3D De Kinect kon al uitgezet worden via de opties. Hij moest tot nu toe alleen wel aangesloten zijn. En dat hoeft nu dus ook niet meer. Dat heel geziek met Kinect slaat sowieso nergens op want iedereen heeft een camera in zijn telefoon en niemand doet daar moeilijk over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Microsoft heeft op zijn minst de ballen om als eerste met iets te komen. Sony wacht (slim) af tot de haat binnen stroomt met een minder goed opgevat iets, of een goede functie om het vervolgens een dag later ook aan te kondigen, maar dan net een stukje beter. Als reactie veranderd Microsoft hier en daar het beleid om de crowd te pleasen maar dan is het voor sommige nog niet goed omdat ze zich niet aan hun beleid houden. Serieus, als dit de zeikerts zijn die op PSN te vinden zijn over een aantal maanden heb ik al genoeg redenen om voor de Xbox One te gaan. Overigens zie ik bijna elke dag minstens 1 nieuw bericht over de Xbox One, sommige klein, sommige groter, maar in ieder geval alleen maar negatief. Zelfs nu PS4 nog achter staat op exclusives komt Xbox One weer met het bericht om een nieuwe exclusive aan te kondigen. Jaja, ik weet het, PS fanboys houden van dit topic en mijn reacties dus kom maar weer op met de haat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 En ja Klaas, Major Nelson heb ik al gepijpt vandaag, bespaar je de vraag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Het is ook typisch dat zelfs de PS4 fanboys het meer over de XBO hebben dan over de PS4. Er is simpelweg niet heel veel te melden over de PS4. Betere graphics dan de PS3. Exclusives zijn hoofdzakelijk sequels. Oftewel, weinig spannends te melden over de PS4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik vind Sony ook een beetje triest overkomen zoals ze nu doen. Erg vernieuwend zijn ze ook niet. Vind t maar een PS3.5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik betwijfel ook of hun cloud net zo goed gaat werken als dat van Microsoft. Xbox Live heeft een shitload aan servers over de hele wereld. En Gaikai heb ik ooit geprobeerd maar dat werkte voor geen meter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jeeeeeuj Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Dat psn opeens ook achter een paywall verdwijnt wil niet zeggen dat ze opeens dedi servers krijgen: die krijgen ze namelijk niet. Microsoft heeft het azure cloud netwerk. Hierop mogen ontwikkelaars dedi servers opzetten. Sony heeft hier de infrastructuur duidelijk niet voor en biedt dat dus ook niet aan voor alle ontwikkelaars. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Sony laat de PS4 voor zichzelf spreken en komt niet met bullshit verhaaltjes aan en schadeherstel. De PS4 gaat Episch worden en dat weet iedereen. Wacht Gamescom maar even af, de 3e Knock out blow wordt dan gegeven door Sony. Game, set, match. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 @ErieNator Lijkt me niet correct om te zeggen dat Sony triest bezig is. Hooguit spelen ze het safe. Maar dat kan je een bedrijf niet kwalijk nemen. Zeker niet als het financieel niet de beste tijd heeft is het logisch dat ze op safe spelen. En er is ook niets mis met de PS4. Alleen spectaculair is het niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ActionCodeBreaker Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Jongens, geen reden tot flamewar want:  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Het is gewoon waar. Daar kan niemand iets aan doen. PC FTW. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Mits je een graphicshoer bent, met toestenbord wilt gamen en op een stoel wilt zitten gamen ipv chill op de bank met je maten ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Klaas-Jan, get the fuck outa here knul. Jouw boodschap is duidelijk lijkt me, je valt in herhaling en steeds meer mensen irriteren zich aan je. En nee, ik ben geen MS fanboy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Wil je klagen voor je goedkopere Xbox One bij Neckermann? Mensen allemaal klagen en laat je zelf overkomen alsof je 350 een heel normale prijs vind!!! En vermeld erbij dat je nu weer achteraan op de wachtlijst met pre-orders moet omdat ze het volledig hebben gecanceld Hier neem je contact op met de consumentenbond https://www.consumentenbond.nl... Als je lid bent van de consumentenbond doe je dat hier https://www.consumentenbond.nl... Maar telefonisch kan natuurlijk ook 070 - 445 45 45 Hoe meer mensen helpen hoe groter de kans dat het lukt!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Alvast sorry voor het spammen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Op de bank gamen vind ik kut. Te ver van het scherm af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Wat dacht je van een groter scherm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 De tv hier is al redelijk groot. 102cm geloof ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 @Rebenga Ik wist niet dat dit een dictatuur was waar wel gebasht mag worden op Sony maar o wee als we MS in een kwaad daglicht stellen. Als je geen fanboy bent richt je dan ook even tot Roan en ErieNator. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 14 augustus 2013 Delen Geplaatst: 14 augustus 2013 Schuif je bank dichterbij of koop een bril. Ik zit 4 meter van mijn tv af en zie alles nog perfect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.