Ga naar inhoud

Wat zouden jullie in de nieuwe Zelda willen zien?


3bdelilah

Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Laat me raden, alle PS4 fanboys die haten op Kinect als NASA product gaan nu haten op het feit dat Microsoft niet weten wat ze willen en steeds veranderen. Verder boeit het me weinig, ik zal hem toch wel altijd aan mijn xbox aangesloten hebben. Wel goed nieuws voor de haters of nerveuze mensen, als dit nieuws waar is natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat krijgen ze ook maar Sony naait ons wel een beetje hiermee. De Gaikai service is in Amerika begin 2014 beschikbaar en in Europa eind 2014/begin 2015. Het boeit me niet zo veel dat cloud idee maar het is wel gierig dat het zo laat komt. En ik denk wel dat de cloud over een jaar of 4/5 veel gaat betekenen in de gamewereld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roan Uiteraard, want bij veel mensen kan MS sowieso niets goed doen. Zelfs niet als ze een bezwaar weghalen. @3NCrypt3D De Kinect kon al uitgezet worden via de opties. Hij moest tot nu toe alleen wel aangesloten zijn. En dat hoeft nu dus ook niet meer. Dat heel geziek met Kinect slaat sowieso nergens op want iedereen heeft een camera in zijn telefoon en niemand doet daar moeilijk over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft heeft op zijn minst de ballen om als eerste met iets te komen. Sony wacht (slim) af tot de haat binnen stroomt met een minder goed opgevat iets, of een goede functie om het vervolgens een dag later ook aan te kondigen, maar dan net een stukje beter. Als reactie veranderd Microsoft hier en daar het beleid om de crowd te pleasen maar dan is het voor sommige nog niet goed omdat ze zich niet aan hun beleid houden. Serieus, als dit de zeikerts zijn die op PSN te vinden zijn over een aantal maanden heb ik al genoeg redenen om voor de Xbox One te gaan. Overigens zie ik bijna elke dag minstens 1 nieuw bericht over de Xbox One, sommige klein, sommige groter, maar in ieder geval alleen maar negatief. Zelfs nu PS4 nog achter staat op exclusives komt Xbox One weer met het bericht om een nieuwe exclusive aan te kondigen. Jaja, ik weet het, PS fanboys houden van dit topic en mijn reacties dus kom maar weer op met de haat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat psn opeens ook achter een paywall verdwijnt wil niet zeggen dat ze opeens dedi servers krijgen: die krijgen ze namelijk niet. Microsoft heeft het azure cloud netwerk. Hierop mogen ontwikkelaars dedi servers opzetten. Sony heeft hier de infrastructuur duidelijk niet voor en biedt dat dus ook niet aan voor alle ontwikkelaars.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ErieNator Lijkt me niet correct om te zeggen dat Sony triest bezig is. Hooguit spelen ze het safe. Maar dat kan je een bedrijf niet kwalijk nemen. Zeker niet als het financieel niet de beste tijd heeft is het logisch dat ze op safe spelen. En er is ook niets mis met de PS4. Alleen spectaculair is het niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je klagen voor je goedkopere Xbox One bij Neckermann? Mensen allemaal klagen en laat je zelf overkomen alsof je 350 een heel normale prijs vind!!! En vermeld erbij dat je nu weer achteraan op de wachtlijst met pre-orders moet omdat ze het volledig hebben gecanceld Hier neem je contact op met de consumentenbond https://www.consumentenbond.nl... Als je lid bent van de consumentenbond doe je dat hier https://www.consumentenbond.nl... Maar telefonisch kan natuurlijk ook 070 - 445 45 45 Hoe meer mensen helpen hoe groter de kans dat het lukt!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...