Ga naar inhoud

Hoe komen jullie aan de Next-Gen?


Ferdy-2

Aanbevolen berichten

@Nicka187 Ik gun ze ook geld, zoals ik al typte, ik koop ook mijn PS3 games en ik koop ook indie games, die ik gun ik in het bizonder, vooral om de dterke gameplay die veel indie games hebben. Is volgens jou een echte gamer alleen iemand die al zijn games koopt? Ik game niet 24/7, daar heb ik de tijd niet eens voor, ik hou wel van gamen, ik heb verschillende consoles, ik ben geen fanboy van 1/2 franchises (ook geen fanboy van een console), ik hou van veel games met een mooie gameplay en goed verhaal. Graphics zijn ook wel relevant imo, maar de andere twee gaan voor. Ik hou van gamen, maar ja ik ben de rijkste niet en sommige games voor de PSP of DS vind ik de prijs niet waard,dus voornamelijk voor die 2 handhelds heb ik gedownload. Jij zegt wel dat ik stompzinnige argumenten heb, maar hoe jij een echte gamer beschrijft is ook niet kwalitatief stuk van het hoogste plank.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 6 jaren later...
Vroeger als arme student heel veel gedaan: films, muziek en games. Toen hadden we nog geen internet, maar elke maand een plekje reserveren bij een computer clubje. Daar mijn Amiga, PC, SNES, C64 neer zetten, een dag lang alleen maar ( illegaal ) kopieren. Nu doe ik dat niet meer. Heb de tijd niet meer voor, vaak is origineel aanschaffen veel makkelijker dan illegaal downloaden. Maar afgelopen maanden ( tijdens de intelligente-lockdown ) heb ik wel een aantal Retropie-images gedownloaded voor mijn Raspberry 3 en 4. Heel veel plezier gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock heeft jouw hele profielwerkstuk over dit onderwerp uitgebreid doorgenomen, maar je bazelt wel een eind weg over wie de eigenaar van content is. Voor The Rock is dat heel simpel, degene die de rechten er op hebben, raar dat jij vind dat dat niet zo is. Dus als The Rock een auto heeft, kan hij net zo goed van jou zijn... of hoe moet The Rock dat dan zien? The Rock zou het overigens waarderen als je het in hooguit 2/3 zinnen uit kan leggen overigens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat alles zo goed verkrijgbaar is tegenwoordig is er eigenlijk geen reden meer om te downloaden, anders ben je gewoon een dief. Het is in mijn ogen alleen gerechtvaardigd als je een game wil spelen die niet of nauwelijks meer te verkrijgen is. Een oude game via een emulator bijvoorbeeld, zoals veel mensen Pokémon spelen op hun telefoon met een gba emulator.
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 euro voor een blu-ray bij de mediamarkt vind ik pas diefstal. Heb 2000 originele dvd's thuis en betaal voor netflix. Als ik dan een keer een film download, omdat ik geen zin heb veel geld kwijt te zijn in een winkel of bioscoop ben ik maar een dief, interesseert me geen fuck.
Link naar reactie
Delen op andere sites

30.000 euro voor een auto vind ik pas diefstal. Heb 2 orginele auto's thuis en betaal voor een leasecontract. Als ik dan een keer een auto steel, omdat ik geen zin heb om veel geld kwijt te zijn bij een garage of een dealer ben ik maar een dief, interesseert me geen fuck

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik download vooral studieboeken want ik gun Pearson helemaal niets

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja moet ik ook nog wel checken, maar ben na de afgelopen 25 jaar wel een beetje "Standard fighter-moe" Ik wil wel grote werelden en experimentale gameplay, Dus FighterZ zal ik puur voor de graffiks spelen. sicke anime style en lijkt een betere game dan de meeste shitty anime games (Die ook mooi ogen maar echt poep zijn met die "invisible wall levels" van ze, en het oneindige grinden... Dusja, vandaar dat ik zulke games dus wel zou piraten om OT te blijven :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

30.000 euro voor een gezin vind ik pas diefstal. Heb 4 orginele kinderen en betaal voor alimentatie. Als ik dan een keer een kind ontvoer, omdat ik geen zin heb om veel geld kwijt te zijn bij een kinderopvang of voor schoolmateriaal ben ik maar een dief, interesseert me geen fuck.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger deed ik het wel, maar tegenwoordig niet meer. Omdat games eenvoudiger te verkrijgen zijn en vaak ook nog met kortingen. Het klinkt misschien als gelul, maar het heeft vooral te maken met mijn geweten. Iedereen weet eigenlijk wel het ILLEGAAL downloaden niet goed is en je daar mee eigenlijk geld van de maker inhoudt (hoeveel diegene dan ook nog wel verdient).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...