Ga naar inhoud

Zesde generatie games (PS2 XBOX GC)


Kibakip

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Birdsong, Dat kan elke Linux distro. Backtrack is eigenlijk een security assessment tool en niet een Linux voor dagelijks gebruik. 9 van de 10 gebruiker van backtrack hebben het alleen omdat ze dan "backtrack gebruiken" maar hebben helemaal niets aan wat backtrack is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen problemen met win 8 hoor, ik game niet veel op mn pc, maar ik heb tot nu toe nog geen problemen behalve met Commandos behind enemy lines en commandos the call of duty (ja zo heet het). Als je echt problemen heb, dan kun je het als een windows 7 pc laten uitvoeren doordat te selecteren bij eigenschappen van de game zelf. Als dat echt niet lukt, dan kun je het probleem googlen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Sinds ik meer op mijn zesde generatie consoles speel dan op mijn zevende generatie consoles (Me PS3 en Xbox 360). Ik heb deze discussie aangemaakt om erachter te komen wat de beste zesde generatie games volgens anderen (gamers) zijn. Omdat ik denk dat ik de meeste goede spellen onderhand al wel gehad heb. Mijn favo ps2 games zijn : Tony hawks Undergrounds 2 (Alles uitgespeeld en unlocked onderhand) SSX3 / Tricky, Resident evil 4, Silent hill 3, Katamari damacy, Spongebob Squarepants Battle for Bikini Bottom (Serieus ja) Gamecube : Mario sunshine, Luigi`s mansion,The Legend of Zelda: The Wind Waker,Super Smash Bros. Melee,Metroid Prime. Xbox : Halo: Combat Evolved,Deus Ex: Invisible War,Stubbs the zombie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen een ps2 en een psp gehad van de 6e generatie: -GTA:VC -GTA:SA -GOW 2 -Daxter (psp) -Gran turismo 3,4 -B.L.A.C.K. -MGS -Manhunt -Driv3r (eigenlijk een hele slechte game, maar het free-roamen en de schademodellen zijn tof genoeg voor uren plezier) -Socom -NFSU 2 -Midnight Club 3 -Tom&Jerry and the war of the Whiskers (geen grap, epische game om met je kleinere zusje of broertje te spelen) -Tekken 4 -Def Jam -The Godfather -The Getaway
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij claimt GTA III > SA/VC ? Als je bedoelt dat je onderkaak ook op de grond plofte toen je grote neef (die wèl fl1200,- had) zijn PS2 voor het eerst liet zien, GTA III opstartte om vervolgens te Low-riden in een bordeauxrode cabrio uitgerust met hydraulics, waarna 1 van je traanbuisjes plots geheel oncontroleerbaar een traan over je ooglid stuwde omdat je wist dat je de komende 3 jaar moest krantenlopen om ooit zelf "sittin sidewayz" met 180 Km/h de bocht door te bouncen op Scientist- Dance of the vampires, ...dan begrijp ik je keuze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...