Ga naar inhoud

CdAB 22 [XXII] Dictators zijn overrated


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oh ik geloof je best hoor, ik geloof zelf ook dat de macht in het echt anders is verdeeld dan wordt gezegd. Maar jij doet helemaal alsof ze van plan zijn om de wereld over te nemen en iedereen tot slaaf te maken en shit. Als ze dat van plan zouden zijn, hoe zou jij dat dan in godsnaam weten?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Obama is misschien niet de machtigste man maar zeker een daar van (al zo ik gaan een ander persoon op deze wereld weten die op DIT moment machtiger is) De president van de VS heeft het grootste leger van de wereld achter zich staan (na noord-korea en China dan maar die hebben flut wapens) Hij weet de code om alle atoomwapens de lucht in te knallen. En hij doet dit zeker niet in zijn eigen belang hij weet ook wel dat Irak een ramp was en doet dat echt geen tweede keer (tenminste dat mogen we hopen). En reageer niet zo overdreven ik ben ook nog maar een schoolliertje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn de buitenaardse wezens die achter de illuminati zitten. Wij zijn gewoon een groot experiment a la The Sims. God is in het geheim een groot ruimteschip die ooit tegen de mensen van Jeruzalem sprak (telepathisch) . En Jezus is een alien die "gebeamd " is in de baarmoeder van heilige Maria om hergeboren te worden als een hybride . De engelen waren gewoon aliens die konden vliegen door middel van jetpacks maar mensen van die tijd dachten dat de enigste manier om te kunnen vliegen is om vleugels te hebben dus ontstonden zo de engelen die wij nu in plaatjes zien. Bron: Tijdmachine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is oorlog dan goed voor het is niet echt goed voor de bevolking hoor van een land :') Sowieso maakt het op wereldschaal echt geen reet uit of er wat mensen dood gaan in Syrië, en bovendien zijn er nu meer mensen op de wereld dan ooit en hebben we wel twee wereldoorlogen achter de rug. Alleen een fikse nucleaire oorlog zal daar een beetje verandering in brengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Macht is niet te localiseren in één persoon/plaats en bovendien zijn er verschillende vormen waarin macht zich kan uiten. Daarbij is er een verschil tussen macht en invloed. Wanneer jullie beweren dat er individuen zijn die machtiger zijn dan wereldleiders ga ik er van uit dat je het over topfiguren uit verschillende industrieën hebt, en in dat geval heb je het over invloedrijke en het niet zozeer over machtige mensen. Ookal heerst corruptie overal, alsnog ligt het ook in het voordeel van onze wereldleiders om ons welzijn tot op zekere hoogte te bevorderen. Daarbij; zoveel merk je er in je dagelijkse doen en laten niet van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als Amerika nou gewoon een heksenjacht opent op Hezbollah hebben zo nog een 'legitieme' reden om aan te vallen. Excuses, maar ik word niet blij van het idee dat er honderden Syriërs dood gaan per dag. Hezbollah is gebaseerd in Libanon. Moeten ze dat dan ook gaan aanvallen? :') Ik word ook niet blij van het idee dat er per dag honderden Syriërs doodgaan, maar ik denk dat elke optie behalve niet ingrijpen op zowel de lange als de korte termijn voor iedereen nog kutter is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...