Ga naar inhoud

CdAB 22 [XXII] Dictators zijn overrated


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik was vandaag in het koreaanse nationale museum op de begane grond een beetje naar shit aan het kijken, toen ik ineens een klein, dik en lelijk koreaans meisje met haar mobiel foto's zag maken van alle bordjes die ze tegen kwam. Lekker stereotiep en fucking dom, een van mijn betere binnenpretjes van vandaag. Na een aantal zalen viel het mij op dat mevrouw de sufkut nog steeds bij mij in de buurt liep, dat is vreemd want ik had een aantal dingen overgeslagen en zij las niet eens de bordjes dus dan moest ze sowieso sneller door dat museum gaan. Voor de afwisseling overwon mijn paranoïde kant het van mijn ratio en dook ik de eerste de beste wc in. Ontzettend lang ook, vrouwenlang. Toen ik eenmaal buiten was besloot ik even wat water te drinken om de tijd te verdoen en ging ik door met mijn tour door het museum. Wie kom ik bij de eerste de beste zaal weer tegen? Juist, dat koreaanse wijf. Nu is het natuurlijk prima voor je ego om een stalker te hebben, maar dan moet ze er wel een beetje goed uitzien, dat deed dit geval niet dus ik wilde haar kwijt. Daarom sloeg ik een stuk van het museum over (loop sneller dus dacht haar zo kwijt te raken) en ging direct van de begane grond naar de tweede verdieping. Dat zal haar leren, de hoer. Helaas was mijn tijd alleen van korte duur want voordat ik de hele verdieping af had stond ze me ergens op een gang op te wachten. Ik besloot met een stalen gezicht en druk kijkend naar het 10000e boeddhabeeldje langs te lopen en snel doorrr te stappen naar de eerste verdieping. Trapje afgerend, wederom dacht ik dat ze het tempo toch niet bij zou kunnen benen. Bij het eerste het beste bordje waarbij ik stilstond om te lezen wat erop stond bleek dat ik ongelijk had want ik hoorde iets met snelle stapjes naderen. Tikt ze me aan "sir, do you speak ingerish?". Eeeeh, kut. "yes". "This is a gift for you." Komt ze met een of ander kutboek aanzetten over 30 mooie Koreaanse schilderijen ofzo. Zonder oogcontact te maken en met ontzettend drukke handgebaren uitgelegd dat ik het niet hoefde en doorgelopen. De rest van het museum was prima en gratis dus toch wel tevreden. TL;DR, Koreanen zijn eng.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...