Ga naar inhoud

CdAB 26 [XXVI] Gele Piet is ook racistisch!


Maikush

Aanbevolen berichten

Nog meer mensen hier die op het moment de iBood site http://www.ibood.com/nl/nl/ in de gaten houden? Voor de mensen die hier niet bekend mee zijn. Is een site die volgens mij eens paar jaar gedurende twee dagen artikelen aanbied met super korting (denk aan dingen zoals van €500,- voor €100 op nieuwe spullen. En dat kan dus echt van alles zijn. Je moet ook zeer snel zijn, want ze bieden van elk artikel maar een klein aanbod aan (zoals je kunt zien aan de aanbod-timer/balk die terug loopt.) Ik ben op het moment aan het wachten op een mooi horloge. Tip, als je interesse hebt kun je een account aanmaken en gelijk je adresgegevens invullen en opslaan. Zodat je dit niet meer hoeft te doen tijdens het bestellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ONDERWERP CoD Ghost VERSTUURDER gta2kev DATUM 7 november 2013 16:03 ONTVANGER JahArmy BERICHT betse jah, ik zou graag een exemplaar van ghost willen, ik woon in een dorpje naast alkmaar en hoop dat ik voorrang daardoor krijg of er kans op maak er een te krijgen. ik weet dat ik nie echt mensen ken zoals jij mij. maar ik hoop dat het er nie toe doet. zou je graag terug reageren als ik een exemplaar kan bemachtigen of niet. heel erg bedankt voor je reactie alvast als ik die krijg. groet kevin ps: als het dicht bij alkmaar is kan ik hem ophalen en anders betaal ik wel verzend kosten :')
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...