Sabientje65 Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik niet, is me te ver weg, en ik wil er geen geld voor betalen. Misschien wel een keer naar de E3, over 3-4 jaar als ik klaar ben met m'n MBO en geld er voor heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 E3 is press only. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabientje65 Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Oh, ik dacht dat je er gewoon kaarten voor kon kopen, en er dan naar toe kon gaan. Natuurlijk niet naar de (meeste) presentaties, maar wel naar de rest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabientje65 Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Net even gegoogled, dat is nou jammer. Ik dacht dat iedereen er naar toe kon, maar dat de presentaties press only waren. Jammer dan, dan maar geen game beurs voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 We've got a badass over here. Je steelt zeker ook met schijt koekjes uit de bovenste keukenkast? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickvs Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Kan je bij de gamescom met een live stream mee kijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Gamescom wordt op alle grote gamessite vrij uitgebreid gecoverd dus ga er maar vanuit dat er ook live streams tussen zitten. In iedergeval van de persconferenties dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Als je klaar bent met je MBO is het misschien verstandiger om eerst je HBO te gaan doen voordat je je geld gaat verspillen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 hoogstwaarschijnlijk wel :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Als ik geen 15 was zou ik gaan. Misschien volgend jaar. Ligt aan de ratings in DE. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Er bestaan al twee Gamescom topics: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/gamescom-2013/ http://www.pu.nl/community/discussions/question/gamescom/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 De persco's in ieder geval wel. Ook BF4 word iedere dag gestreamd zeiden ze op Facebook. Verder weet ik niet. Sites als IGN zullen vast wel streams doen met interviews etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Als je 13 bent zou ik overigens niet gaan. Ratings enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cpt Smokey Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Heb je schijt? Dat is niet zo best. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Alleen kut nerds dus nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Badass. Maar on topic: nee, ik ga er niet heen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conflict Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 lol. dumbass reactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conflict Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik ben er ja. 25e(zondag). Zou idd wel f nadenken. Ratings zijn n beetje kut als je onder de 18 bent. DE is daar wat strenger op geloof ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik ga er op de vrijdag heen. Maar als je 13 bent, kun je net zo goed thuis blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sabientje65 Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Zoals het er nu uit ziet zal ik geen HBO doen. Ik kan alles doen wat ik wil met een MBO opleiding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 wat hebben Nerds nu weer met games temaken? -_- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Iemand hier die erheen gaat en een buddy zoekt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Games niks maar convicaties wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.