Jak II Geplaatst: 20 oktober 2013 Delen Geplaatst: 20 oktober 2013 http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly/?utm_campaign=user-1359618&utm_content=site-1410463|link-656559&zanpid=1827007201613816832 Bestel snel, Is maar 1DAG GELDIG!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 https://www.consumentenbond.nl/service/contactmetons/Contactformulier/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 >Bij bol.com is er op het moment sale en ik dacht daar gebruik van te maken door een goedkope computermuis en headset (van het zelfde merk) aan te schaffen. Er zat een lange levertijd op, maar dat vond ik geen probleem. Ik kreeg echter vandaag de melding dat de prijs op de website fout was en dat daarom mijn bestelling is geannuleerd. Ik vind dit echt een belachelijke actie om klanten te trekken en het lijkt me niet dat ze dit zomaar kunnen doen. Ik verwacht dus gewoon mijn reeds bestelde items geleverd te krijgen. Tevens heb ik bij mijn bestelling Airmiles gebruikt. Nu deze bestelling is geannuleerd krijg ik mijn airmiles terug in de vorm van een bol.com tegoed! Dit is echt belachelijk gezien ik zeker na deze actie niet van plan ben nog een tweede keer iets bij bol.com te bestellen. Dat heb ik gestuurd naar klachtencompas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Slim dat je die airmiles hebt gebruikt, daar zou je ze mee kunnen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 https://www.klachtenkompas.nl/bolcom/artikel-besteld-maar-vervolgens-niet-ontvangen-vanwege-foutieve-prijs Ik ben nog steeds in gesprek met bol.com. Ze hebben het zaakje niet echt goed voor elkaar als je even goed kijkt naar die voorwaarden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 shit... mijn headset is ook gecanceld... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Toen ik dit topic voor t eerst zag, dacht ik dat we hier moesten posten waar je foute prijzen kon winnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Succes man ;) ze hebben nog +- 2 weken haha! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ik heb ook nog een klacht gestuurd. Lijkt een beetje op die van OMGWTFBBQ, maar ach. Heb alleen geen airmiles gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Een vraagje: wat als ze die 2 weken niet halen om te reageren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcvelde Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hou ons op de hoogte van de reacties van bol, als ze aan 1 iemand leveren dan moeten ze natuurlijk aan iedereen leveren! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
geertwilders Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Assassins creed recollection (AC1,AC2,ACB,ACR,AC3) voor maar 60 euro inclusief alle DLC bij nedgame. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Das een mooie prijs voor mensen die het nooit hebben gespeeld, maar dat is geen foute prijs. Een foute prijs is als het 20 euro kost terwijl het bij andere 80 kost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Die box kost normaal toch €130/150? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Syphr54 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Wtf, kut Internet, ik heb Maar ^keer verstuur geklikt!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 http://www.klachtenkompas.nl/bolcom/headset-die-niet-geleverd-wordt-vanwege-prijs-die-niet-klopte Ik kreeg net een mail met het volgende: > Zoals eerder aangegeven is hier sprake geweest van een kennelijke vergissing. Van een kennelijke vergissing is sprake als de consument had kunnen weten of begrijpen dat de prijs veel te laag is voor het artikel dat wordt aangeboden. Met andere woorden: zelfs als het al niet meteen duidelijk behoort te zijn dat hier een vergissing in het spel is, dan is het verschil in prijs zo aanzienlijk dat er in ieder geval reden is voor twijfel. En de wetgever stelt dat ingeval van twijfel omtrent de juistheid van de prijs de consument een nader onderzoek dient te verrichten. Heb geen idee wat ik hierop moet zeggen, ze hebben me namelijk erg goed te pakken hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.