Ga naar inhoud

Wat vind jij van fanboys?


Rrrico4life

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Bij bol.com is er op het moment sale en ik dacht daar gebruik van te maken door een goedkope computermuis en headset (van het zelfde merk) aan te schaffen. Er zat een lange levertijd op, maar dat vond ik geen probleem. Ik kreeg echter vandaag de melding dat de prijs op de website fout was en dat daarom mijn bestelling is geannuleerd. Ik vind dit echt een belachelijke actie om klanten te trekken en het lijkt me niet dat ze dit zomaar kunnen doen. Ik verwacht dus gewoon mijn reeds bestelde items geleverd te krijgen. Tevens heb ik bij mijn bestelling Airmiles gebruikt. Nu deze bestelling is geannuleerd krijg ik mijn airmiles terug in de vorm van een bol.com tegoed! Dit is echt belachelijk gezien ik zeker na deze actie niet van plan ben nog een tweede keer iets bij bol.com te bestellen. Dat heb ik gestuurd naar klachtencompas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te zien hoe iedereen nu Bol helemaal KAPOT maakt, Maar eigen schuld, prijsfouten zijn niet de fout van de consument en zij behoren gewoon te leveren volgens Europese en Nederlandse wetgeving. Op het moment dat jullie betaald en besteld hadden, hebben zij de koop geaccepteerd en dienen ze gewoon te leveren tegen de prijs die ze aangegeven hadden. Ze zijn het gewoon verplicht, niks geen onderhandelingen via de mail! Bol mag überhaupt niet eens zonder legitieme redenen de bestelling cancellen, zoiets heet contractbreuk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.klachtenkompas.nl/bolcom/headset-die-niet-geleverd-wordt-vanwege-prijs-die-niet-klopte Ik kreeg net een mail met het volgende: > Zoals eerder aangegeven is hier sprake geweest van een kennelijke vergissing. Van een kennelijke vergissing is sprake als de consument had kunnen weten of begrijpen dat de prijs veel te laag is voor het artikel dat wordt aangeboden. Met andere woorden: zelfs als het al niet meteen duidelijk behoort te zijn dat hier een vergissing in het spel is, dan is het verschil in prijs zo aanzienlijk dat er in ieder geval reden is voor twijfel. En de wetgever stelt dat ingeval van twijfel omtrent de juistheid van de prijs de consument een nader onderzoek dient te verrichten. Heb geen idee wat ik hierop moet zeggen, ze hebben me namelijk erg goed te pakken hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...