Ga naar inhoud

Wat vind jij van fanboys?


Rrrico4life

Aanbevolen berichten

Bestelstatus Account Klantenservice Geachte heer Wouterse, Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 819******* van06 oktober 2013 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. Het spijt ons dat we uw artikel(en) niet binnen de gestelde levertijd konden leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uw bestelling wordt verzonden met 3S nummer 3SBOLD6644975. Door te klikken op Volg uw bestelling ziet u waar uw bestelling zich bevindt in het verzendtraject. Het pakket zal vanwege het formaat niet door de brievenbus kunnen. De bezorger zal daarom aanbellen om uw bestelling te overhandigen. 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Consumentenbond schreef: Hoi, In dit geval kan Bol.com zich het recht voorbehouden om de bestelling te annuleren. Ook gezien het feit dat soortgelijke artikelen duurder geprijsd zijn. Dat jij het artikel toch voor die prijs hebt ontvangen is voor jou gunstig. Helaas heeft het voor je vrienden minder gunstig uitgepakt en zullen zij genoegen moeten nemen met de cadeaubon. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Groet, Mireille Dit stuurde de consumentenbond aan mij,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een bericht gekregen van bol.com. Zij gaven aan dat ik de headsets weer opnieuw moet bestellen. Als compensatie ontving ik hiervoor het verschil tussen de oude prijs en de nieuwe prijs keer het aantal bestelde items. Kwam dus neer aan €192,- aan waardebonnen! Ben erg verrast en ik vind dit een sportieve zet van bol.com!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe hebben jullie het gefixed om toch nog die headset binnen te krijgen? Ik krijg na meerdere mailtjes gestuurd te hebben een cadeaubon van 2,50... Een cadeaubon van meer waarde zou ook prima zijn, maar 2,50 vind ik toch wel heel weinig Ik vind het ook vooral vreemd dat sommige hem gewoon krijgen, zelfs nu nog, en dat ik vorige week al een bericht had dat hij niet meer leverbaar was en dat ik geen cadeaubon kreeg...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik citeer: >Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw bestelling ********** hebben wij cadeaubonnen aan uw account toegevoegd ter waarde van het prijsverschil. Op de betaalpagina onder 'Bol.com cadeaubonnen en/of kortingscode gebruiken' treft u een overzicht aan van uw nog te gebruiken cadeaubonnen met daarvoor een vierkantje. U kunt het vierkantje voor de code die u wilt gebruiken aanvinken. De (rest) waarde van deze cadeauboncode wordt dan automatisch met de bestelling, die u op dat moment plaatst, verrekend. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Melissa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...