pieuw Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Bestelstatus Account Klantenservice Geachte heer Wouterse, Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 819******* van06 oktober 2013 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk. Het spijt ons dat we uw artikel(en) niet binnen de gestelde levertijd konden leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Uw bestelling wordt verzonden met 3S nummer 3SBOLD6644975. Door te klikken op Volg uw bestelling ziet u waar uw bestelling zich bevindt in het verzendtraject. Het pakket zal vanwege het formaat niet door de brievenbus kunnen. De bezorger zal daarom aanbellen om uw bestelling te overhandigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore4gamers Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 kan je bijna je ps4 halen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Die Jessetje is echt een mongool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik hou jullie op de hoogte over de reacties die ik krijg van bol.com. hoop dat ze meer lekker 6 extra geven puur om de haters te trollen :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Klaasjan weer eens ongesteld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Ezio, ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik krijg ze nu hoe dan ook geleverd... Anderen hebben ze ook gewoon, dus als ze ze niet willen geven kun je een rechtzaak starten wegens ongelijk behandeld worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Dan begin je toch lekker een rechtszaak. Iedereen including bol.com weet ook wel dat jij dat nooit en te nimmer gaat doen. Je krijgt hoogstens 1 headset geleverd die ik veel liever naar iemand had zien gaan die hem wel gaat gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Mongooltje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Lees asjeblieft even wat ik zeg. Ik wou al een Xbox One en als ik hem dan voor 350 euro krijg oke prima. Idem met die headsets als je er eentje nodig had en je krijgt hem voor zo weinig prima. Maar onze Jessetje hier besteld er gewoon 6 om door te verkopen. Dat heet verneuken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Iedereen kappen met zeiken. Het zou zonde zijn als ik dit topic zou moeten sluiten vanwege wat geëtter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xleukx Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik heb em ook binnen na 2 keer vertraagd is ie eindelijk binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jak II Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Consumentenbond schreef: Hoi, In dit geval kan Bol.com zich het recht voorbehouden om de bestelling te annuleren. Ook gezien het feit dat soortgelijke artikelen duurder geprijsd zijn. Dat jij het artikel toch voor die prijs hebt ontvangen is voor jou gunstig. Helaas heeft het voor je vrienden minder gunstig uitgepakt en zullen zij genoegen moeten nemen met de cadeaubon. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Groet, Mireille Dit stuurde de consumentenbond aan mij, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Nieuwe [gameplay](http://www.youtube.com/watch?v=8oayZuZETS8&feature=c4-overview&list=UU6yzV_xgKn8r77FkcmZyMSg) AC4, en moet je dat water zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Ik heb hem overigens vandaag ontvangen. Ik moet zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding super is! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Vandaag een bericht gekregen van bol.com. Zij gaven aan dat ik de headsets weer opnieuw moet bestellen. Als compensatie ontving ik hiervoor het verschil tussen de oude prijs en de nieuwe prijs keer het aantal bestelde items. Kwam dus neer aan €192,- aan waardebonnen! Ben erg verrast en ik vind dit een sportieve zet van bol.com! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jak II Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik heb hem binnen, Dus ik weet het niet maar ik dacht dat iemand het zei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daanthk Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Hoe hebben jullie het gefixed om toch nog die headset binnen te krijgen? Ik krijg na meerdere mailtjes gestuurd te hebben een cadeaubon van 2,50... Een cadeaubon van meer waarde zou ook prima zijn, maar 2,50 vind ik toch wel heel weinig Ik vind het ook vooral vreemd dat sommige hem gewoon krijgen, zelfs nu nog, en dat ik vorige week al een bericht had dat hij niet meer leverbaar was en dat ik geen cadeaubon kreeg... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 ok. stop nu maar eens met die verhalen allemaal. post maar weer als er weer "Foute prijzen" zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Dat jullie Jessetje geloven. Die gast is gewoon een gigantische troll. Hij zit waarschijnlijk in een hoekje zichzelf te snijden omdat Bol hem een cadeubon van 2,50,- heeft gegeven, terecht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jak II Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 = Fake Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gniuz88 Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 >Iedereen kappen met zeiken. Het zou zonde zijn als ik dit topic zou moeten sluiten vanwege wat geëtter. Ik stel voor dat we het advies van OMGWTFBBQ op gaan volgen. Er is nu wel genoeg gezegd over het headset-gebeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik citeer: >Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw bestelling ********** hebben wij cadeaubonnen aan uw account toegevoegd ter waarde van het prijsverschil. Op de betaalpagina onder 'Bol.com cadeaubonnen en/of kortingscode gebruiken' treft u een overzicht aan van uw nog te gebruiken cadeaubonnen met daarvoor een vierkantje. U kunt het vierkantje voor de code die u wilt gebruiken aanvinken. De (rest) waarde van deze cadeauboncode wordt dan automatisch met de bestelling, die u op dat moment plaatst, verrekend. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Melissa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 18 oktober 2013 Delen Geplaatst: 18 oktober 2013 Heb recent een in fantastische staat zijnde Dreamcast voor 3 Euro op de kop weten te tikken, gruwelijk foute prijs, maar ik had er wel een grote smile van op mijn gezicht ( vooral omdat ik paar weken ervoor mijn andere Dreamcast voor 75 Euro had verkocht ( zonder spellen, ). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 19 oktober 2013 Delen Geplaatst: 19 oktober 2013 NIET POSTEN TOTDAT ER EEN NIEUWE PRIJS GEPLAATST IS, EN DAAR DAN NIET OP REAGEREN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SIRSMOKEALOT Geplaatst: 19 oktober 2013 Delen Geplaatst: 19 oktober 2013 Betaalde bestellingen mogen geannuleerd worden door de leveranciers als het gaat om fouten op hun site of in hun reclame boekjes. Wordt vaak ook vermeld in kleine letters. Maar ze zijn natuurlijk wel verplicht om het geld terug te storten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.