Ga naar inhoud

Gezocht: ADC, Support en Top laner voor Ranked LoL.


skipmaister

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Speel nu zo ongeveer een jaartje League of Legends en ben eigenlijk wel klaar met alle normal games. Nu speel ik tegenwoordig met een vriend van me Duo Queue maar word altijd genekt door mensen die niet serieus gaan spelen, waar ik me dus flink aan kan ergeren. Nu leek het me wat om met een team ranked te gaan spelen. Niet al te serieus want zo goed ben ik nou ook weer niet. Maar heb het idee dat het spelletje er zo een stuk leuker van word. Mocht je mee willen doen als ADC, Support of Top dan hoor ik het graag. Zelf speel ik het liefst Mid maar mocht er iemand liever Mid hebben switch ik door naar top. M'n main is Nidalee en kan ook aardig uit de voeten met Elise, katarina en veigar. Als ik dan wat serieuzer Mid ga spelen wil ik me ook focussen op Fizz en Ryze. Mochten jullie interesse hebben dan hoor ik het graag. Summoner name is "Seladrim" dus daar kan je me op adden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...