Jak II Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Stuur dan een link want ik wil het antwoord... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jak II Geplaatst: 18 augustus 2013 Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Het is GELUKT! bedankt teh_littlebastard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZarXces Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 hey ik ben 5 dagen geleden begonnen met youtube, ik maak filmpjes over GTA 5 bijv: hoe krijg je entity XF voor 250 DOLLAR (waarde ongeveer: 750 duizend dollar) ik heb er al veel werk aan youtube besteed maar ik heb pas 3 video's ik ben nog bezig met wat video's editen. channel: http://www.youtube.com/user/ZarXcesgaming als jullie zouden willen kijken en je vind de video's leuk/informatief like,share,subscribe please het betekent heel veel voor me. alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 Ga weg. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 zie dit topic: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/yuotube-zelfpromotie-topic/ probeer het hier nog eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 SLOTJE http://static.freepik.com/vrije-photo/gesloten-slot-illustraties_435169.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZarXces Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 oke bedankt wist ik nog niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZarXces Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 zoek een leven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZarXces Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 Hoe haal ik dit weg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 slotje om bekende reden .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 29 september 2013 Delen Geplaatst: 29 september 2013 doen de moderators. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dmeeder-2 Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 Ik heb het nu ook, maar de linkt werkt niet meer. hoe kan ik dit regelen? Ik wou een spel kopen, maar ik kon alleen de rabobank kiezen, toen ik deze weg drukte had ik het spel wel in mijn bibliotheek, maar deze kan ik nog niet spelen omdat deze in behandeling is..... heb nog niet betaald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 26 december 2014 Delen Geplaatst: 26 december 2014 GANG! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TenderFang28 Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Ik maakte per ongeluk m'n betaling niet helemaal af toen ik Broforce aan het kopen was... Hij staat nu in mn library maar ik kan hem niet installeren omdat ik dat de bovenstaande foutmelding krijg. Ik kan m niet uit mn library verwijderen maar ook niet de transactie alsnog afmaken. HEEEEEEEEEELP!!!!!! (Kutsteam ook weer hè) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Waar maak je je druk om? Het maakt toch niet uit dat die game in je library staat? Waarschijnlijk verdwijnt ie vanzelf trouwens, en anders mail je even naar Steam support. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapmens Geplaatst: 20 februari 2015 Delen Geplaatst: 20 februari 2015 Jullie moeten ff wat steam afblazen en rustig blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Wel respect dat je dit topic gevonden hebt en niet een nieuwe aangemaakt hebt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 21 februari 2015 Delen Geplaatst: 21 februari 2015 Is het inmiddels al gelukt Wangster? Of lig je al aan de beademing sinds 18-08-2013? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TenderFang28 Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Hahahaha goeie, die moet ik onthouden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TenderFang28 Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Allebei thx, ik maakte me druk om dat ik de game niet alsnog kon kopen en dus ook niet kon spelen, want als ik m probeerde te spelen kreeg ik dus die foutmelding en ik kon m niet alsnog goed kopen. Je had gelijk, de game is gelukkig na een uur uit mn library verdwenen. Ik probeerde het toen nog een keer toen bleek het een glitch te zijn bij het betalen bij iDeal waardoor je niet verder kon met het betalen. in elk geval, het was t wachten zeker waard!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TenderFang28 Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Heb je dit nog steeds, of heeft dit zichzelf al opgelost, net als bij mij? Anders moet je even een andere betalingsmethode kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TenderFang28 Geplaatst: 22 februari 2015 Delen Geplaatst: 22 februari 2015 Als je even 8 comments naar beneden scrollt kun je t zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.