Ga naar inhoud

YouTube


ZarXces

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
hey ik ben 5 dagen geleden begonnen met youtube, ik maak filmpjes over GTA 5 bijv: hoe krijg je entity XF voor 250 DOLLAR (waarde ongeveer: 750 duizend dollar) ik heb er al veel werk aan youtube besteed maar ik heb pas 3 video's ik ben nog bezig met wat video's editen. channel: http://www.youtube.com/user/ZarXcesgaming als jullie zouden willen kijken en je vind de video's leuk/informatief like,share,subscribe please het betekent heel veel voor me. alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
Allebei thx, ik maakte me druk om dat ik de game niet alsnog kon kopen en dus ook niet kon spelen, want als ik m probeerde te spelen kreeg ik dus die foutmelding en ik kon m niet alsnog goed kopen. Je had gelijk, de game is gelukkig na een uur uit mn library verdwenen. Ik probeerde het toen nog een keer toen bleek het een glitch te zijn bij het betalen bij iDeal waardoor je niet verder kon met het betalen. in elk geval, het was t wachten zeker waard!!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...