Kibakip Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 PS4 = Beste Xbox one = Gay Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Twaikod Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Je kunt ook ophouden met zielig doen bij ieder 'dubbel topic' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Twaikod Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Inderdaad, en daar hoor je amper iemand over.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Niet alleen bij exclusives, er was een game die op de ps4 met meer FPS zou draaien (ik dacht BF4, maar dat weet ik niet helemaal zeker). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Oh in dat geval... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
afkpanda Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Als je hem snel wilt dan kies je PS4. Als je kwaliteit wilt neem je PS4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Als je de One kiest val je op mannen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conflict Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Volgens mij draaide de PS4 overal hogere FPS. Hij is ook krachtiger inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conflict Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik denk een PS4. :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 BF4 draait op beide consoles 60fps. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Maar Microsoft maakt gehaktbaltjes van Sony. Of is die mongool al van pu? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zweedsebart Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Als jij Xbox exclusives beter vind, koop je een Xbox. Vind je die voor de Playstation beter, koop je die. Wil je een systeem superieur tot welke andere console dan ook, koop je een pc. Simple as that. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
neocdark Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Playstation 4 heeft PS+ geeft je online plus elke maand een aantal gratis games. Xbox one heeft minder mensen die hem willen geen idee wat voor nadelen dit eigenlijk heeft. Xbox krijg je pas in 2014 Playstation ook later dan 29 november omdat ze uitverkocht zijn maar waarschijnlijk wel eerder dan 2014. De console is goedkoper veel mensen vinden dit een voordeel mij maakt het niet zoveel uit. Playstation heeft meer indies, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
killbill99 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 had eerst zelfde probleem maar heb toen gewoon gekeken en dan zie je wel dat ps4 gewoon beter is... hij is goedkoper, betere kwaliteit , hij komt eerder uit en betere exclusives Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ahum, de livestream vin gister gekeken? De ps4 heeft sowieso meer indies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 ik zou voor de ps4 gaan, de xbox 360 had weinig goede exclusives (halo is wel ok, en gears of war vin dik niet zo heel erg leuk). dus ik verwacht het zelfde bij de xbox one. PS4 kost minder en heeft geen kinect erbij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 en het schijnt dat de PS4 betere hardware heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
neocdark Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Dat zei ik toch? en ja ik heb gister de Livestream gekeken (ofc). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conflict Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Maar ik weet niet welke beter zijn :/ Halo hebben ze aardig verkloot. Gears of war is ook niet leuk meer na 3 en Forza ben ik op uitgekeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cortex Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Dus PS4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Koop ze gewoon beide. Voordat die box komt heb je dat geld wel bij elkaar gespaard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Sorry, mijn fout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Darksaviuor Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ja wtf je noemt net de belangerijkste exclusives die microsoft heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conflict Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Ja inderdaad en ik vind dat ze die verkloot hebben haha:P ik heb besloten een PS4 te nemen. even te wachten op de info over PS4+Vita bundle als dat zo zou mogen zijn koop ik die Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 21 augustus 2013 Delen Geplaatst: 21 augustus 2013 Mooi besluit, wij zullen geen conflicten krijgen denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.