Nicka187 Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 Daar is het n8w8 scout topic voor. Bovendien staat dit in de n8w8, baklap. Slotje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sushiflap11984 Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 Gozer, ik post het hier alleen omdat ik het tegenkom, verder niet. Hoe meer mensen het weten des te beter nietwaar? Gratis is per slot van rekening altijd leuk. En slotje mag er idd op, dit soort berichten hoef ik niet te lezen als ik alleen maar iets goeds probeer door te geven :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 Er zijn meerdere topics waar je dit in had kunnen plaatsen i.p.v. de zoveelste onzin topic aan te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 *Gozer, ik post het hier alleen omdat ik het tegenkom, verder niet* Zullen we allemaal gewoon alles posten wat we tegenkomen? Ook als het al op PU.nl staat. En dan maken we ook nog voor alles een nieuw topic aan. Puik plan. Dat is vast ook veel overzichtelijker dan posten in het een topic wat specifiek gaat over een onderwerp. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Cijfers van 1 tot 10 zijn toegestaan. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.