Coldhandz Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 gta2kev (ofzoiets), notenboompje, klub7justin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Geband. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardappelschiller Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Feest! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thrawn-2 Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Degene die altijd haat reacties naar andere mensen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaas123123 Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Yeah! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ActionCodeBreaker Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 encrypted,jaharmy,haissem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Nu haat ik jou omdat jij dezelfde reactie post als ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thrawn-2 Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Dat komt goed uit want ik mag je sowieso al niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ActionCodeBreaker Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 (hihi). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Alle noobjes op de FP. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurriën Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Om maar even een paar mensen op te noemen: Arendjan Deezide teh_littlebastard MichaDutch Mennob ActionCodeBreaker Iedereen klub7justin nerdo84 Claque _s_o_ Siik_Assassins Josholtland BlackFlag 1UP En dan ben ik er nog heel veel vergeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Dus je haat de halve community. Waarom kom je hier eigenlijk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Ik vind die Pannekoek gozer en Russian persoon best wel bijzonder zielige mensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Ik heb met jou GTA Online gespeeld, en volgens mij waren we toen dikke vrinden. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Oh nee wacht. Wij waren gewoon aan het praten (Ik en een paar anderen), en Krosie was er ook toevallig, maar heeft alleen een keer GTA-Kev uitgescholden omdat hij Krosie van de windmolen afgooide. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Russian is echt triest. Vooral als ie het over digitale games heeft. 75% KORTING! "Hoef ik niet, want t is digitaal" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jurriën Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Arenjan, je kan ook best aardig zijn en soms kan ik ook best wel lachen om je comments. Jammer dat je alleen soms net iets te ver gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Jeej Ik sta er niet tussen Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Arendjan, want hij kan nooit eens serieus zijn :$ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Ow wacht, dit gaat zeker weer om de OMGWTFBBQ-gerelateerde comments. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Ik voel me vereerd dat ik niet genoemd ben door heer Ezio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Oh ja, en die debiel met die ghosts ava. gamersander ofzo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 _s_o_ omdat hij er zo om vraagt. Maar wie de fuck is Spookz? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Ja, ongeveer. Zucht, ik weet nog de eerste keer dat je hier kwam. Zo onschuldig, zo puur. En kijk waar we nu zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
adil-4 Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 MichaDutch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.