Ga naar inhoud

Algemeen League Of Legends


larsie2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 954
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yo bitches, ik heb net Lolskill ontdekt, en het leek me best interessant om te zien hoe goed jullie met jullie champions zijn. Eenieder die het niet kent: Lolskill (http://www.lolskill.net/) bepaalt, aan de hand van je ranking, ervaring met de champion en de statistieken met de champion een score. Deze score geeft aan hoe goed je met de bepaalde champion bent. Tevens geeft hij aan wat je gemiddelde score is, en hoe die zich verhoudt tot het gemiddelde. Ik post mijn top tien plus stats eventjes, ben benieuwd naar die van jullie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang niet op PU.nl gekeken.. Ondertussen bij Riot Foolmoon in een ARAM gekomen, we wonnen en iedereen in ons team mocht een getal tussen de 1-100 zeggen. Ik zei 37, want zo lang duurde de game. Add hij me en geeft me een code voor K9 Nasus. :) PS: Braum word vandaag online gegooit op de PBE. (https://twitter.com/RiotFeithen/statuses/458383232988246016)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De teams waar ik in word gezet worden echt saai. Natuurlijk speel ik zelf ook niet altijd op mijn best, maar ik kan er niet tegen als ik Feral Flare Udyr ga en een poging doe om te carryen met het stacken helemaal ondergescholden te worden. Waarom kunnen mensen niet een keer de patch notes lezen, LCS kijken of een Pro player? De wereld zou zo veel beter zijn als mensen op de hoogte zijn van de nieuwte "ways to play". Nogmaals, ik ben zelf nog altijd geen sterspeler, maar mensen zien niet wat ik PROBEER te doen. En dat is frustrerend als je dan verliest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...